Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czym jest CTV i czy zrewolucjonizuje rynek reklamowy?

CTV Native zyskuje coraz większe znaczenie w ekosystemie mediów online.

Czym jest ten format reklamowy? Termin pochodzi od dwóch pojęć: CTV (Connected TV) i native – natywny. Format ten jest niezwykle atrakcyjny dla reklamodawców, ponieważ w angażujący sposób umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w ich własnych domach. Reklama wyświetlana jest w formie unikalnego baneru na ekranach głównych urządzeń smart TV, takich jak LG, Hisense i wielu innych marek, zaraz po uruchomieniu ekranu.

Kreacje CTV Native przyciągają uwagę odbiorców oglądających smart TV, bezinwazyjnie, niezależnie od tego, czy korzystają oni z usług zawierających reklamy, czy nie. Teads, m.in. dzięki formatowi 3D CTV Native, zapewnia unikalne, trójwymiarowe kreacje reklamowe.

Dla producentów smart TV CTV Native stanowi możliwość monetyzacji przestrzeni reklamowej poprzez umieszczanie treści promocyjnych w widocznym miejscu na ekranach głównych ich urządzeń.

Dotarcie na masową skalę dzięki reklamie ‘first view’ na ekranie smart TV

Kluczowym aspektem CTV Native dla reklamodawców jest to, że CTV Native umożliwia dotarcie do odbiorców na masową skalę. Jest to możliwe dzięki partnerstwom z producentami telewizorów i sprzętu (OEM). Partnerstwa te pozwalają na wyświetlanie natywnych reklam na pierwszym ekranie, który użytkownicy widzą po włączeniu swoich smart TV. To umiejscowienie jest kluczowe dla maksymalizacji świadomości i zaangażowania, już od momentu włączenia telewizora.

Budowanie świadomości odbiorców w ich własnej przestrzeni domowej

Reklamodawcy, którzy chcą przyciągnąć uwagę widzów w otoczeniu bardziej prywatnym, chętnie wykorzystują format CTV Native, dzięki któremu mogą dotrzeć do swoich odbiorców w ich domowej przestrzeni. Reklama CTV Native integruje reklamy z doświadczeniem oglądania w sposób naturalny i nieinwazyjny. Dodatkowo, pojawia się już podczas uruchomienia pierwszego ekranu smart TV, który służy do nawigacji i szukania treści. Na tym ekranie konsumenci spędzają stosunkowo dużo czasu, co sprawia, że CTV Native to format bardzo skuteczny w budowaniu świadomości marki.

Press

Bezpieczny dla marki zasięg premium, w środowisku bez treści wspieranych przez reklamy

Marki coraz częściej przyjmują podejście omnichannel, wykorzystując wysokiej jakości, bezpieczne dla marki rozwiązania, aby angażować odbiorców na platformach cyfrowych i streamingowych. Format CTV Native jest szczególnie atrakcyjny ze względu na swoją wysoką jakość i szeroki zasięg, obejmujący również tych, którzy nie korzystają z usług streamingowych wspieranych przez reklamy. Reklamodawcy mogą dotrzeć do swoich odbiorców poprzez natywne umiejscowienia w głównym interfejsie telewizora lub innych nieinwazyjnych obszarach, zapewniając widoczność jeszcze przed podjęciem decyzji, co będą oglądać w następnej kolejności. To proaktywne podejście nie polega wyłącznie na przerywaniu treści reklamami.

Inne terminy CTV

Aby lepiej zrozumieć kontekst, w którym działa CTV Native, warto znać terminy z ekosystemu telewizji cyfrowej:

  • CTV Video: Reklamy wideo umieszczane w streamingach treści, które zwiększają zaangażowanie widza przez dopasowanie reklam do treści premium;
  • Advanced TV: Termin parasolowy dla treści telewizyjnych, dostarczanych poza tradycyjną telewizją linearną, w tym możliwości cyfrowe i dostarczanie treści na podstawie zainteresowań;
  • Connected TV (CTV): Telewizory podłączone do internetu za pomocą wbudowanych systemów lub zewnętrznych urządzeń, umożliwiające streaming treści internetowych;
  • Media „over the top” (OTT): Dostawcy treści, tacy jak Netflix czy Hulu, którzy zapewniają streaming treści bezpośrednio przez internet, omijając tradycyjne kanały.

Rozwiązanie CTV Teads dla reklamodawców

Teads oferuje zestaw rozwiązań dostosowanych do środowiska CTV, łącząc reklamodawców z widzami poprzez płynne i angażujące doświadczenia reklamowe. Dzięki partnerstwom z VIDAA USA* i LG Ad Solutions** CTV Native zapewnia masowy zasięg dzięki powierzchni na ekranach smart TV tych producentów. Współpraca ta, dostępna teraz na wielu rynkach globalnych, stanowi organiczne rozszerzenie misji platformy Teads omnichannel, zapewniając precyzyjne dostarczanie treści na wszystkich ekranach.

  • VIDAA na wyłączność Hisense*: USA, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Włochy, Australia, Indie, Nowa Zelandia, Korea Południowa, Kanada, a teraz również Polska, Słowenia, Chorwacja, Czechy, Słowacja, Serbia, Węgry, Bułgaria.
  • LG Ad Solutions na wyłączność: Francja, Belgia, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Australia, Nowa Zelandia, i w 10 krajach Azji i Pacyfiku, w tym Indonezja, Wietnam, Filipiny, Singapur, Malezja, Tajlandia, Hongkong, Japonia, Tajwan i Indie.

Chcesz dotrzeć do swoich odbiorców przez CTV Native? Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej: [email protected].

(21.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.