Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Łakomski kończy pracę w PZPN, odpowiadał za stylizację Michała Probierza na Euro

Paweł Łakomski sponsoringiem PZPN zajmował się ponad rok (fot. linkedin.com/in/paweł-łakomski)

Paweł Łakomski, menedżer ds. sponsoringu Polskiego Związku Piłki Nożnej, kończy współpracę ze związkiem trwającą od kwietnia ubiegłego roku.

"Dziękuje za wszystkie miłe słowa w temacie stylówki selekcjonera reprezentacji Polski, Michała Probierza. Cieszy to tym bardziej, że był to ostatni projekt, który zrealizowałem dla PZPN. Za kilka dni współpraca z PZPN (Polski Związek Piłki Nożnej) dobiegnie końca" - napisał Łakomski w serwisach LinkedIn i X.

Podczas pierwszego meczu Polski na Euro trener Probierz wystąpił w garniturze marki Lancerto, która została jego oficjalnym partnerem wizerunkowym na czas turnieju. Kulisy powstawania stylizacji, o której było głośno w mediach, opisał Michał Kędziora (prowadzi blog Mr Vintage), który był zaangażowany w projekt jako zewnętrzny konsultant.

Przed PZPN Łakomski był przez ponad trzy lata rzecznikiem prasowym reprezentacji Polski w koszykówce, a w latach 2020-2023 był dyrektorem ds. komunikacji i PR Polskiej Ligii Koszykówki. Pracował też m.in. w Energy Events, Asseco Gdynia, był redaktorem naczelnym OFENS.co i redaktorem Polskikosz.pl.

(AMS, 20.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.