W Cannes Grand Prix, złoto i srebro dla McCann Poland i Mastercard Poland
Przedstawiciele McCann i Mastercard odbierają w Cannes nagrody za "Room for Everyone” (fot. materiały prasowe)
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions ogłosił kolejne nagrody - pierwsze dla Polski: Grand Prix zostało przyznane agencji McCann Poland i Mastercard Poland w kategorii Creative Data, złoto w kategorii Direct, a srebro w kategorii Creative B2B.
McCann Poland została nagrodzona za działania zrealizowane dla Mastercard Poland, pt. "Room for Everyone” wykorzystujące narzędzie GdzieJakiBiznes. Na podstawie trendów zakupowych klientów Mastercard oraz dodatkowych informacji od partnerów programu ocenia ono i rekomenduje potencjalnie najlepsze miejsce do prowadzenia biznesu. Kampania ta powstała z myślą o polskich i ukraińskich małych przedsiębiorcach. Promuje ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie - lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. Dzięki akcji nowe ukraińskie firmy, postrzegane przez niektórych jako konkurencja, stają się wsparciem i pomocą dla polskich biznesów.
McCann i Mastercard miały w Cannes Lions aż 14 nominacji.
Ponadto w kategorii Sustainable Development Goals, podkategoria Quality education, nominowana została 180heartbeats + Jung von Matt za pracę hashtag #Underline_UNTRUTH dla Gazeta.pl i Panowie programiści.
(AMS, 20.06.2024)