Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport pobił swój rekord oglądalności turnieju podczas Roland Garros

Iga Świątek, wygrywając tegoroczny Roland Garros, miała duży wpływ na wyniki oglądalności (fot. Caroline Blumberg PAP/EPA)

Eurosport poinformował, że podczas zakończonego w niedzielę 9 czerwca wielkoszlemowego French Open na kortach Rolanda Garrosa w Paryżu odnotował największą widownię turniejową w historii swoich nadawanych od 35 lat transmisji.

Warner Bros. Discovery, do którego należy Eurosport, twierdzi, że na zwiększenie oglądalności wpłynęło uruchomienie nowej usługi Max wraz z uznanym już Discovery+.

Liczba unikalnych widzów transmisji strumieniowej na wszystkich platformach WBD wzrosła o 29 proc. rok do roku.

WBD twierdzi również, że milion odwiedzających zaglądało na lokalne strony internetowe Eurosportu, gdzie oglądanie wideo podczas turnieju również pobiło nowe rekordy.

Oglądalność w całej Europie wzrosła o prawie połowę (o 48 proc.), a rekordy odnotowano w Polsce, Włoszech, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Oglądalność w całej Europie osiągnęła szczyt przy ośmiocyfrowej widowni podczas finału mężczyzn, o ponad dwie trzecie (o 69 proc.) większej niż w zeszłym roku, gdy Hiszpan Carlos Alcaraz pokonał Niemca Alexandra Zwieriewa po pięciosetowym pojedynku.

Finał kobiet, w którym Iga Świątek, pokonując Włoszkę Jasmine Paolini, została mistrzynią po raz czwarty, miał także najwyższą oglądalność w historii Eurosportu. I w historii finału kobiet, która wzrosła o ponad jedną piątą (o 21 proc.) poprzedniego zwycięskiego występu Świątek w 2023 roku.

W ramach niedawno ogłoszonej umowy Eurosport będzie produkować relacje z każdego meczu Wimbledonu (1-14 lipca) dla widzów na 11 rynkach (Belgia, Bułgaria, Czechy, Finlandia, Holandia, Islandia, Norwegia, Rumunia, Słowacja, Szwecja i Węgry).

Chwaląc się wynikami, WBD nie ujawnił dokładnych liczb, a tylko wzrost procentowy.

(MAC, 14.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.