Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Start platformy Max w Polsce wsparty kampanią marketingową

Osią kampanii wspierającej platformę Max jest kolor niebieski (fot. materiały promocyjne)

Startowi platformy Max należącej do Warner Bros. Discovery towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa. Działania obejmują szerokozasięgowe media, digital, telewizję oraz działania outdooru i ambientowe.

Platforma Max zadebiutowała w Polsce 11 czerwca. Oferuje dostęp do treści globalnych marek, takich jak: HBO, DC, Warner Bros. i produkcji lokalnych. Daje też możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024.

Działania marketingowe wspierające launch Max obejmują digital, telewizję oraz działania outdooru i ambientowe. Kampania jest obecna w siedmiu największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz autobusach w Trójmieście.

"Osią kampanii jest kolor niebieski - barwa marki Max. Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski” - mówi Marcin Bogłowski, szef departamentu marketingu TVN WBD. "Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max” - dodaje.

W trakcie kampanii będą miały miejsce premiery dwóch ważnych produkcji: finałowy sezon serialu "Skazana”, dostępny na platformie w dniu premiery oraz drugi sezon "Rodu Smoka”, który zadebiutuje w poniedziałek 17 czerwca.

Kampania została zaplanowana przez dom mediowy EssenceMediacom. Kreację przygotowały Once Upon A Time, VML, dział kreacji TVN WBD, Peroxide. Działania niestandardowe: dom mediowy EssenceMediacome i Ministry of Creativity.

(JF, 14.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.