Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia z codziennym programem na żywo na Euro 2024. Portale z rzeszą wysłanników i piłkarskich ekspertów

Interia przygotowała na Euro 2024 nie tylko relacje w wersji wideo i tekstowej, ale też specjalny program live z udziałem ekspertów (fot. Interia)

Interia na piłkarskie Mistrzostwa Europy w Niemczech, które rozpoczęły się w piątek, zapowiada codzienny program na żywo "Gramy dalej". Inne portale, w tym specjalistyczne zajmujące się piłką nożną, zapowiadają wzmożoną aktywność i pracę swoich wysłanników na miejscu wydarzeń.

"Gramy dalej" poprowadzą Mateusz Majak i Maciej Kruk z Eleven Sports oraz Piotr Jawor z Interii Sport. Dziennikarze portalu Interia - Wojciech Górski, Tomasz Brożek i Radosław Nawrot - będą na bieżąco dzielić się z kibicami relacjami i materiałami prosto z Niemiec.

W studiu prowadzącym będą towarzyszyć eksperci, m.in. Radosław Majewski (były reprezentant polskiej kadry) i Jakub Żelepień (Interia Sport) oraz goście ze świata sportu. "Gramy dalej" ma być poranną dawką wiadomości i komentarzy dotyczących ostatnich 24 godzin turnieju, ze szczególnym uwzględnieniem przygotowań i meczów "biało-czerwonych".

Jednym ze stałych elementów programu będą rozmowy z korespondentami Interii w Niemczech, w tym ze specjalnym wysłannikiem i ekspertem piłkarskim Łukaszem Gikiewiczem. Były zawodnik będzie dla portalu relacjonował zmagania polskiej reprezentacji w Niemczech aż do ostatniego meczu.

Interia zrelacjonuje również na żywo w formie tekstowej wszystkie spotkania turnieju. Pokaże aktualne terminarze i wyniki, przybliży sylwetki topowych zawodników oraz razem z ekspertami przeanalizuje występy poszczególnych drużyn. Wszystkie materiały dotyczące piłkarskiego Euro 2024 będą prezentowane na stronie głównej portalu oraz w specjalnym serwisie w Interii Sport.

Działaniom Interii ma towarzyszyć kampania reklamowa "Żyjemy piłkarskim Euro 24". Jest to kolejna odsłona kampanii "Żyjemy sportem", która doczekała się już kilku edycji. Spot przygotowany na piłkarskie Mistrzostwa Europy w Niemczech zachęca do wspólnego z Interią kibicowania polskiej reprezentacji. Kampania Interii będzie emitowana w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz internecie.

Serwis Przegląd Sportowy Onet przygotował z kolei sześć formatów redakcyjnych. Wróci "Misja Euro". Codzienny program poświęcony wydarzeniom na turnieju zadebiutował 14 czerwca. W studiu będą się pojawiać goście: reprezentanci Polski i eksperci piłkarscy. Prowadzący (w tym gronie m.in. Radosław Majdan, Łukasz Olkowicz i Jarosław Koliński) będą też łączyć się z korespondentami Przeglądu Sportowego Onet na turnieju Dariuszem Dobkiem i Maciejem Kaliszukiem. Jako wysłannicy gazety "Przeglądu Sportowego" pojadą Robert Błoński, Maciej Szmigielski i Adam Pawlukiewicz.

Dodatkowo kibice będą mogli skorzystać przed i po meczach polskiej kadry z "Serwisu meczowego". Na kanale YouTube "Przeglądu Sportowego" pojawią się "Korespondencja na żywo" i "Komentarz na żywo", a dziennikarze wspomagani sztuczną inteligencją będą typować wyniki spotkań. W ramach bieżącej obsługi turnieju redakcja planuje publikowanie około 100 tekstów dziennie. W serwisie Przegląd Sportowy Onet pojawi się też ponad 50 tekstowych relacji na żywo ze wszystkich spotkań Euro 2024.

W serwisie WP Sportowe Fakty działa już specjalny serwis gromadzący wszystkie informacje związane z Euro 2024. Sportowe Fakty przygotowały w jego ramach tabele z wynikami meczów, terminarzem, prezentacją drużyn i wynikami. Korespondencje z Niemiec mają nadawać Mateusz Skwierawski i Dariusz Faron.

Wysłannikami serwisu Sport.pl (Agora) są Dominik Wardzichowski, Dawid Szymczak oraz Bartłomiej Kubiak. 

Serwis Meczyki wysyła na mistrzostwa Europy następujących dziennikarzy: Tomasza Włodarczyka, Samuela Szczygielskiego, Maję Strzelczyk, Łukasza Wiśniowskiego oraz Mateusza Święcickiego.

W studiu w Warszawie będą występować Janusz Basałaj, Maciej Łuczak, Radosław Przybysz, Dawid Dobrasz oraz Błażej Łukaszewski. Ekspertami mają być Jacek Góralski, Ariel Borysiuk, Michał Janota, Michał Żyro, Tomasz Tułacz, Mariusz Misiura, Bartłomiej Kalinkowski, Maciej Makuszewski, Maciej Kędziorek i Jarosław Tkocz.

Jako wysłannik Kanału Sportowego relacje ze zgrupowania polskiej kadry już nadaje Adam Sławiński. Przy mistrzostwach mają pracować Mateusz Borek, Tomasz Smokowski, Michał Pol, Adam Sławiński, Damian Gąska, Igor Lewczuk, Artur Wichniarek, Marcin Borzęcki, Tomasz Lipiński, Adam Kotleszka. Jako eksperci: Wojciech Kowalczyk, Marcin Żewłakow, Robert Podoliński, Marek Jóźwiak, Janusz Michalik, Sławomir Peszko, Andrzej Strejlau, Jakub Wawrzyniak, Michał Pazdan, Michał Gutka, Jerzy Engel, Kazimierz Węgrzyn, Rafał Gikiewicz, Rafał Rostkowski, Arkadiusz Onyszko, Radosław Gilewicz, Marek Koźmiński, Jerzy Brzęczek oraz Jan De Zeeuw Jr.

Dużą aktywność zapowiada też Kanał Zero. Krzysztof Stanowski zapowiedział takie nazwiska, jak Przemysław Rudzki, Przemysław Pełka, Andrzej Twarowski, Łukasz Trałka, Wojciech Kowalczyk oraz były selekcjoner kadry Czesław Michniewicz.

(PAR, MAC, 13.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.