Kampania wirusowa DPD Masterlink kosztuje 70 tys. zł
23.02.2007, 07:52
DPD Masterlink w kampanii reklamowej wykorzystuje marketing wirusowy. Do Internetu wpuszczono wczoraj pierwszy z trzech spotów reklamowych.
Spot pt. ”Sensacyjne doniesienia! Zobacz, co zarejestrowały ukryte kamery” rozesłano e-mailem do obecnych klientów i współpracowników firmy. Otrzymali je również pracownicy firmy kurierskiej. Dowcipny film, w którym dwie paczki siedzą znudzone w magazynie, ma informować o planowanej zmianie marki z Masterlink na DPD. Dwa następne spoty, które co tydzień będą wpuszczane do Internetu, mają podkreślać międzynarodowy wizerunek DPD. Filmy wymyślił dział marketingu DPD Masterlink, zrealizowało je studio Odeon. Rolę paczek odegrał kabaret Grupa Kreatywna Negliż. Przedstawiciele firmy kurierskiej mają nadzieję, że odbiorcy filmów prześlą je dalej. Budżet kampanii wynosi 70 tys. zł.(MAZ, 23.02.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
