Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Polonia z nowym programem publicystycznym "Studio w kontakcie"

W każdą środę o godz. 22.15 w studiu w Warszawie wicedyrektor biura programowego TVP Marek Zając lub Paulina Drażba wraz z ekspertami będą poszukiwali najlepszego rozwiązania problemu (fot. materiały prasowe)

Od środy 12 czerwca TVP Polonia rozpoczęła emisję nowego programu publicystycznego "Studio w kontakcie", w którym każdy może zabrać głos - niezależnie czy mieszka w Polsce, czy poza granicami kraju. Kolejne odcinki w środy o godz. 22.15.

- Chcieliśmy stworzyć program, który realizuje motto towarzyszące TVP Polonia od 31 lat - łączymy Polaków na całym świecie. W "Studiu w kontakcie” będziemy rozmawiali o sprawach dotyczących rodaków mieszkających poza granicami. W programie będziemy rozwiązywali konkretne problemy związane z życiem na obczyźnie, ale także postaramy się w różnych aspektach porównywać, jak jest tutaj i jak jest tam - mówi Grzegorz Jędrasik, p.o. dyrektor TVP Polonia.

W "Studiu w kontakcie" mają być poruszane kwestie związane z podatkami, służbą zdrowia, rozwiązaniach prawnych, kwestiach społecznych i kulturowych. - Będziemy także pokazywali ważne polonijne inicjatywy. Chcemy, żeby było to miejsce spotkań i wymiany doświadczeń - taki "międzykontynentalny salon” - stwierdza Grzegorz Jędrasik.

Dzięki komunikatorom, stronie internetowej i mediom społecznościowym można brać udział w debacie nie tylko podczas transmisji programu. Każdy odcinek ma być poświęcony jednemu tematowi dotyczącemu Polonii. Tematy najbliższych będą dostępne na stronie programu.

W każdą środę o godz. 22.15 w studiu w Warszawie wicedyrektor biura programowego TVP Marek Zając lub Paulina Drażba wraz z ekspertami będą poszukiwali najlepszego rozwiązania problemu, któremu poświęcony zostanie dany odcinek oraz będą odpowiadali na pytania widzów TVP Polonia.

Tematem pierwszego odcinka była pomoc dla Polonii w brazylijskim stanie
Rio Grande do Sul, w maju dotkniętym katastrofalną powodzią, a kilka miesięcy wcześniej zniszczonym przez cyklon.

(MAC, 13.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.