Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne zmiany w strukturze TVP. Powrót do centralizacji działań handlowych

W ramach działań restrukturyzacyjnych TVP wraca do centralizacji działań handlowych (fot. materiały prasowe)

Telewizja Polska przeprowadziła kolejne zmiany w strukturze spółki - dowiedział się "Presserwis".

Zmiany - jak przekazano pracownikom spółki - mają pozwolić "lepiej gospodarować posiadanymi zasobami i majątkiem oraz optymalizować procesy zarządcze". Obowiązują one od tego tygodnia.

W ramach działań restrukturyzacyjnych TVP wraca do centralizacji działań handlowych. Takie rozwiązanie funkcjonowało w telewizji publicznej w latach 2012-2019. Zadania likwidowanego biura zakupów programowych i standardów produkcyjnych związane z zakupem licencji programowych przechodzą do biura handlu i współpracy międzynarodowej (dotychczas biuro sprzedaży i współpracy międzynarodowej).

Czytaj też: W radiowej Jedynce transmisje meczów Polaków na Euro 2024

TVP wdrożyła także - zapowiadaną wcześniej - centralizację marketingu, co ma usprawnić proces decyzyjnych. W biurze reklamy i marketingu znalazły się wszystkie zadania promocyjno-marketingowe rozproszone dotychczas w trzech różnych jednostkach, czyli biurze programowym, TVP+ i biurze spraw korporacyjnych.

Centrum usług produkcyjnych stało się ośrodkiem produkcji telewizyjnej. Usługi realizacyjno-techniczne będzie świadczyć także na rzecz Telewizyjnej Agencji Informacyjnej i Biełsatu.

Z kolei za administrowanie profilami spółki w mediami społecznościowych odpowiadać będzie nie TVP+, a ośrodek TVP technologie.

(KOZ, 07.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.