Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne zmiany w strukturze TVP. Powrót do centralizacji działań handlowych

W ramach działań restrukturyzacyjnych TVP wraca do centralizacji działań handlowych (fot. materiały prasowe)

Telewizja Polska przeprowadziła kolejne zmiany w strukturze spółki - dowiedział się "Presserwis".

Zmiany - jak przekazano pracownikom spółki - mają pozwolić "lepiej gospodarować posiadanymi zasobami i majątkiem oraz optymalizować procesy zarządcze". Obowiązują one od tego tygodnia.

W ramach działań restrukturyzacyjnych TVP wraca do centralizacji działań handlowych. Takie rozwiązanie funkcjonowało w telewizji publicznej w latach 2012-2019. Zadania likwidowanego biura zakupów programowych i standardów produkcyjnych związane z zakupem licencji programowych przechodzą do biura handlu i współpracy międzynarodowej (dotychczas biuro sprzedaży i współpracy międzynarodowej).

Czytaj też: W radiowej Jedynce transmisje meczów Polaków na Euro 2024

TVP wdrożyła także - zapowiadaną wcześniej - centralizację marketingu, co ma usprawnić proces decyzyjnych. W biurze reklamy i marketingu znalazły się wszystkie zadania promocyjno-marketingowe rozproszone dotychczas w trzech różnych jednostkach, czyli biurze programowym, TVP+ i biurze spraw korporacyjnych.

Centrum usług produkcyjnych stało się ośrodkiem produkcji telewizyjnej. Usługi realizacyjno-techniczne będzie świadczyć także na rzecz Telewizyjnej Agencji Informacyjnej i Biełsatu.

Z kolei za administrowanie profilami spółki w mediami społecznościowych odpowiadać będzie nie TVP+, a ośrodek TVP technologie.

(KOZ, 07.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.