Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 23, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rebecca Van Dyck nowym dyrektorem ds. reklamy Apple

Rebecca Van Dyck została nowym dyrektorem ds. reklamy w amerykańskim koncernie komputerowym Apple Inc.

Van Dyck pracowała do tej pory w niezależnej agencji reklamowej Wieden + Kennedy, gdzie od 12 lat zajmowała się budżetem reklamowym Nike. Przedstawiciele Wieden + Kennedy stwierdzili, że oferta od Apple była dla Van Dyck życiową szansą. Agencja już rozpoczęła poszukiwania nowego szefa budżetu Nike.
Apple w ub.r. na reklamę w Stanach Zjednoczonych wydał 285 mln dolarów. 

 

(ATS, 23.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.