Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info wprowadzi trzy nowe programy. Spore zmiany w czerwcowej ramówce

Według Nielsen Media TVP Info miał w maju średnio 1,27 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/DespaTV)

TVP Info w czerwcu wprowadzi zmiany w ramówce. Do oferty dołączą nowe programy.

Na razie nie podano szczegółów, ale z naszych ustaleń wynika, że "Teraz kobiety" (od 15 czerwca w soboty o 17.30) poprowadzi Monika Sawka, gospodyni serwisu "19.30".

Czytaj też: TVP 1 liderem oglądalności w maju. Kanał TVP Info znalazł się dopiero na 15. miejscu

Gospodarzem programu o roboczym tytule "Info Biznes" (od 23 czerwca w niedziele o 18.30) będzie prezenter TVP Info Marcin Kowalski, a cykl "Sprawdzam" (od 23 czerwca w niedziele o 17.30) poprowadzi dziennikarz TVP Info i "19.30" Witold Tabaka.

Ponadto program "Bez retuszu" Marka Czyża od 10 czerwca zostanie przeniesiony z niedziel z godz. 20 na poniedziałki na 20.20. Natomiast programy "Rozmowy niesymetryczne" Doroty Wysockiej-Schnepf oraz "Rozmowy (nie)wygodne" Mariusza Szczygła od połowy czerwca zmienią pasmo z sobót o 17.30 na niedziele o 20.

Według Nielsen Media TVP Info miał w maju średnio 1,27 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 4,68 proc. w maju 2023, gdy stacją zarządzały poprzednie władze TVP.

Czytaj też: Festiwal w Opolu oglądało w TVP 1 więcej widzów niż sopocką imprezę Polsatu

(MNIE, 05.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.