Performance Talks: AI i marketing predyktywny. Mówi Anna Sakowicz YOTTA
Dyskutowały Katarzyna Paliwoda, Group Director CEE w Meta (z lewej) oraz Anna Sakowicz, General Manager w YOTTA z Grupy Publicis
Zapraszamy do obejrzenia fascynującej dyskusji na temat najnowszych trendów w marketingu i analizy danych!
W najnowszym odcinku Performance Talks, Katarzyna Paliwoda, Group Director CEE w Meta, rozmawia z Anną Sakowicz, General Manager w YOTTA z Grupy Publicis.
Anna Sakowicz, która kieruje ponad stuosobowym zespołem ekspertów w obszarze analityki danych i dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat roli sztucznej inteligencji w marketingu. Jakie korzyści niesie ze sobą analiza danych w dobie AI? Jak odpowiedzieć na wyzwania związane z jakością danych i kwestiami etycznymi?
W trakcie dyskusji Anna opowiada również o marketingu predyktywnym oraz jego przewidywanym wpływie na branżę w kolejnych latach. Czy możliwe jest przewidywanie zachowań i potrzeb konsumentów dzięki danym i algorytmom sztucznej inteligencji?
Nie zabrakło też tematów związanych z kreatywnością w marketingu. Jak sztuczna inteligencja może wspierać proces twórczy? Jakie są korzyści z wykorzystania danych na etapie kreacji kampanii reklamowych?
Obejrzyj nowy odcinek Performance Talks, aby dowiedzieć się więcej o nowatorskich podejściach w marketingu i analizie danych, które zmieniają oblicze dzisiejszej branży.
(05.06.2024)