Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Performance Talks: AI i marketing predyktywny. Mówi Anna Sakowicz YOTTA

Dyskutowały Katarzyna Paliwoda, Group Director CEE w Meta (z lewej) oraz Anna Sakowicz, General Manager w YOTTA z Grupy Publicis

Zapraszamy do obejrzenia fascynującej dyskusji na temat najnowszych trendów w marketingu i analizy danych!

W najnowszym odcinku Performance Talks, Katarzyna Paliwoda, Group Director CEE w Meta, rozmawia z Anną Sakowicz, General Manager w YOTTA z Grupy Publicis.

Anna Sakowicz, która kieruje ponad stuosobowym zespołem ekspertów w obszarze analityki danych i dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat roli sztucznej inteligencji w marketingu. Jakie korzyści niesie ze sobą analiza danych w dobie AI? Jak odpowiedzieć na wyzwania związane z jakością danych i kwestiami etycznymi?

W trakcie dyskusji Anna opowiada również o marketingu predyktywnym oraz jego przewidywanym wpływie na branżę w kolejnych latach. Czy możliwe jest przewidywanie zachowań i potrzeb konsumentów dzięki danym i algorytmom sztucznej inteligencji?

Nie zabrakło też tematów związanych z kreatywnością w marketingu. Jak sztuczna inteligencja może wspierać proces twórczy? Jakie są korzyści z wykorzystania danych na etapie kreacji kampanii reklamowych?

Obejrzyj nowy odcinek Performance Talks, aby dowiedzieć się więcej o nowatorskich podejściach w marketingu i analizie danych, które zmieniają oblicze dzisiejszej branży.

(05.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.