Bundesliga wyznacza agencję Infront do zarządzania prawami w 10 krajach
Bundesliga International to spółka zależna niemieckiej ligi piłkarskiej DFL Deutsche Fußball Liga
Bundesliga International, spółka zależna niemieckiej ligi piłkarskiej DFL Deutsche Fußball Liga, wyznaczyła szwajcarską agencję marketingową Infront Sports & Media do zarządzania prawami medialnymi Bundesligi i Bundesligi 2 na wielu terytoriach europejskich.
Partnerstwo będzie obowiązywać przez cztery lata, począwszy od sezonu 2025/2026 do końca sezonu 2028/2029.
Czytaj też: Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem marki Zalando. Nowa kampania
Pakiet obejmuje wszystkie 617 meczów Bundesligi i Bundesligi 2, Superpuchar oraz cztery mecze barażowe o utrzymanie. Infront będzie zarządzać prawami medialnymi na dziesięciu terytoriach europejskich – w Albanii, Czechach, Estonii, Izraelu, Kosowie, Litwie, Łotwie, Rosji, Rumunii i Słowacji.
(MAC, 04.06.2024)