TVN w paśmie "Skazanej" z Agatą Kuleszą telewizją trzeciego wyboru
Widownia "Skazanej" dochodziła do 701 tys. widzów (fot. materiały prasowe TVN)
Trzeci sezon serialu "Skazana" z Agatą Kuleszą przyciągał do TVN średnio 657 tys. widzów – o 125 tys. mniej niż drugi przed rokiem.
Nowy sezon serialu oglądać można było w poniedziałki o 21.35, od 15 kwietnia do 27 maja. Najwięcej widzów – 701 tys. – zgromadził drugi odcinek z 22 kwietnia.
Czytaj też: Średnio 521 tys. widzów talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN
TVN, emitując "Skazaną", uzyskał średnio 6,56 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja zanotowała 6,85 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 7,3 proc.
W poniedziałkowym paśmie 21.35-22.40 TVN z 6,32 proc. był telewizją trzeciego wyboru w grupie ogólnej, przegrywał z TVP 2 (12,59 proc.) i Polsatem (6,95 proc.). Na trzecim miejscu plasował się również w grupach 16-49 (6,69 proc.) i 20-54 (7,05 proc.).
W obsadzie trzeciej serii, która w Playerze premierę miała jesienią 2023 roku, ponownie znaleźli się m.in. Agata Kulesza (Alicja Mazur), Aleksandra Adamska (Patrycja Cichy "Pati") i Adam Woronowicz (Sylwester Hepner).
Drugi sezon serialu "Skazana" przyciągał wiosną 2023 do TVN średnio 782 tys. widzów.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Finalistka 12. edycji "Top model" współprowadzącą nowy sezon programu
(KOZ, 30.05.2024)