Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Maj 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po pierwszym kwartale "Zwierciadło" liderem miesięczników luksusowych dla kobiet

Średnia sprzedaż „Zwierciadła" to 78 938 egz., z czego 9086 to e-wydania

„Zwierciadło” wyprzedziło „Twój Styl” pod względem sprzedaży i jest liderem segmentu miesięczników luksusowych dla kobiet – wynika z danych PBC za pierwszy kwartał 2024 roku.

Średnia sprzedaż „Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) w okresie styczeń-marzec wyniosła 78 938 egz. (z czego 9086 to e-wydania) i była o 1,7 proc. wyższa niż w pierwszym kwartale 2023 roku.

Czytaj też: Tygodnik "Newsweek Polska" podrożał do 12,90 zł. RASP nie tłumaczy decyzji

Drugi w zestawieniu jest "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią 70 223 egz. (991 to e-wydania) – spadek o 8,3 proc.

Dalej były:

  • "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) – 31 174 egz. (spadek o 24,5 proc.),
  • "Pani" (Wydawnictwo Bauer) – 28 807 egz. (spadek o 2,5 proc.),
  • "Elle" (Burda Media Polska) – 23 550 egz. (wzrost o 3,8 proc.)
  • i "Glamour" (Burda Media Polska) – 13 148 egz. (wzrost o 11,2 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

Czytaj też: Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter. "Nie spodziewam się katastrofy"

(MZD, 30.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.