Po pierwszym kwartale "Zwierciadło" liderem miesięczników luksusowych dla kobiet
Średnia sprzedaż „Zwierciadła" to 78 938 egz., z czego 9086 to e-wydania
„Zwierciadło” wyprzedziło „Twój Styl” pod względem sprzedaży i jest liderem segmentu miesięczników luksusowych dla kobiet – wynika z danych PBC za pierwszy kwartał 2024 roku.
Średnia sprzedaż „Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) w okresie styczeń-marzec wyniosła 78 938 egz. (z czego 9086 to e-wydania) i była o 1,7 proc. wyższa niż w pierwszym kwartale 2023 roku.
Czytaj też: Tygodnik "Newsweek Polska" podrożał do 12,90 zł. RASP nie tłumaczy decyzji
Drugi w zestawieniu jest "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią 70 223 egz. (991 to e-wydania) – spadek o 8,3 proc.
Dalej były:
- "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) – 31 174 egz. (spadek o 24,5 proc.),
- "Pani" (Wydawnictwo Bauer) – 28 807 egz. (spadek o 2,5 proc.),
- "Elle" (Burda Media Polska) – 23 550 egz. (wzrost o 3,8 proc.)
- i "Glamour" (Burda Media Polska) – 13 148 egz. (wzrost o 11,2 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
Czytaj też: Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter. "Nie spodziewam się katastrofy"
(MZD, 30.05.2024)