Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Nasz nowy dom" Polsatu z mniejszą widownią. Średnio 804 tys. widzów wiosennego sezonu

Program od jesieni 2023 prowadzi Elżbieta Romanowska (screen: YouTube/Polsat)

22. sezon programu "Nasz nowy dom" śledziło w Polsacie średnio 804 tys. widzów. To mniej, niż przed rokiem, gdy prowadziła go Katarzyna Dowbor, a emisja odbywała się raz, a nie dwa razy w tygodniu.

Wiosenną serię programu "Nasz nowy dom" można było oglądać w środy i czwartki o 20.05, od 6 marca do 23 maja.

Czytaj też: Po ośmiu latach Polsat wznawia "Must be the music. Tylko muzyka". Emisja wiosną 2025

Emitując program, kanał miał średnio 6,74 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 7,33 proc. w komercyjnej 16-49 i 6,63 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 21 marca – 968 tys.

Dla porównania, w kwietniu Polsat notował średnio 7,07 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,46 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,20 proc. w komercyjnej 16-59, a w marcu średnio 6,7 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,67 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,22 proc. w komercyjnej 16-59.

20. sezon "Naszego nowego domu" wiosną 2023 miał średnio 1,05 mln widzów. Program nadawano raz w tygodniu i prowadziła go Katarzyna Dowbor. Od jesieni 2023 gospodynią jest Elżbieta Romanowska.

Czytaj też: Średnio 521 tys. widzów talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN

Telewizja Polsat wprowadza zmiany w formule programu "Nasz nowy dom". Od jesiennego sezonu 2024 remontowane będą nie tylko domy rodzin, ale też instytucje i placówki publiczne, które borykają się z niedofinansowaniem.

Jednocześnie stacja ograniczy emisję premier programu. Ponownie będą emitowane raz w tygodniu – w czwartki o 20.05. Jesienią nie będzie emisji środowych.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Średnio 199 tys. widzów programu Marka Sierockiego pt. "To jest grane" w TVP 2

(MNIE, 30.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.