Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Nasz nowy dom" Polsatu z mniejszą widownią. Średnio 804 tys. widzów wiosennego sezonu

Program od jesieni 2023 prowadzi Elżbieta Romanowska (screen: YouTube/Polsat)

22. sezon programu "Nasz nowy dom" śledziło w Polsacie średnio 804 tys. widzów. To mniej, niż przed rokiem, gdy prowadziła go Katarzyna Dowbor, a emisja odbywała się raz, a nie dwa razy w tygodniu.

Wiosenną serię programu "Nasz nowy dom" można było oglądać w środy i czwartki o 20.05, od 6 marca do 23 maja.

Czytaj też: Po ośmiu latach Polsat wznawia "Must be the music. Tylko muzyka". Emisja wiosną 2025

Emitując program, kanał miał średnio 6,74 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 7,33 proc. w komercyjnej 16-49 i 6,63 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 21 marca – 968 tys.

Dla porównania, w kwietniu Polsat notował średnio 7,07 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,46 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,20 proc. w komercyjnej 16-59, a w marcu średnio 6,7 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,67 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,22 proc. w komercyjnej 16-59.

20. sezon "Naszego nowego domu" wiosną 2023 miał średnio 1,05 mln widzów. Program nadawano raz w tygodniu i prowadziła go Katarzyna Dowbor. Od jesieni 2023 gospodynią jest Elżbieta Romanowska.

Czytaj też: Średnio 521 tys. widzów talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN

Telewizja Polsat wprowadza zmiany w formule programu "Nasz nowy dom". Od jesiennego sezonu 2024 remontowane będą nie tylko domy rodzin, ale też instytucje i placówki publiczne, które borykają się z niedofinansowaniem.

Jednocześnie stacja ograniczy emisję premier programu. Ponownie będą emitowane raz w tygodniu – w czwartki o 20.05. Jesienią nie będzie emisji środowych.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Średnio 199 tys. widzów programu Marka Sierockiego pt. "To jest grane" w TVP 2

(MNIE, 30.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.