Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN dzięki "The Traitors. Zdrajcy" liderem oglądalności w 16-49 i 20-54

Program prowadziła prezenterka i stylistka Malwina Wędzikowska (fot. Piotr Mizerski/TVN)

Średnio 709 tys. widzów oglądało w TVN program "The Traitors. Zdrajcy". Stacja szykuje już drugą edycję.

TVN pokazywał program w środy o 21.35, od 28 lutego do 22 maja. Najwięcej widzów - 877 tys. - przyciągnął premierowy odcinek, finał zaś zgromadził 727 tys.

Emitując "The Traitors", TVN miał średnio 7,35 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Udział TVN w grupie 16-49 wyniósł 11,3 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 10,72 proc.

W paśmie 21.35-23 TVN był stacją drugiego wyboru w grupie ogólnej z 6,79 proc. i przegrywał z TVP 2 (10,99 proc.). Prowadził za to w grupach 16-49 (10,44 proc.) i 20-54 (9,89 proc.).

Zobacz także: Grand Press Photo 2024. Na scenie mnóstwo gwiazd fotografii. Zobaczcie zdjęcia

Rok do roku TVN poprawił wynik pasma z 5,97 proc. do 6,79 proc. w grupie ogólnej, z 7,66 proc. do 10,44 proc. w 16-49 i z 7,61 proc. do 9,89 proc. w 20-54.

W Playerze program zanotował 3,2 mln wyświetleń i znalazł się w pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych formatów.

Formuła "The Traitors" została zainspirowana grą Mafia. Uczestnicy programu potajemnie dzieleni byli na lojalnych i zdrajców. Zdjęcia do polskiej wersji powstały w belgijskim zamku Mielmont. Program prowadziła prezenterka i stylistka Malwina Wędzikowska. 

Rozpoczęły się castingi do drugiej edycji programu "The Traitors. Zdrajcy". Jak podawaliśmy, ma ona znaleźć się w wiosennej ramówce w 2025 roku.

Dane: Nielsen Media.  

(KOZ, 24.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.