Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Solon-Lipiński nie jest już wicedyrektorem biura sprzedaży w TVP

Marek Solon-Lipiński zajmował stanowisko przez cztery lata (fot. materiały prasowe)

Marek Solon-Lipiński stracił stanowisko zastępcy dyrektora biura sprzedaży i współpracy międzynarodowej Telewizji Polskiej - nieoficjalnie ustalił "Presserwis".

Marek Solon-Lipiński wicedyrektorem biura sprzedaży i współpracy międzynarodowej został w lutym 2020 roku, kiedy wrócił do TVP z Polskiego Radia, w którym był dyrektorem biura współpracy z zagranicą.

Zobacz także: Grand Press Photo 2024. Na scenie mnóstwo gwiazd fotografii. Zobaczcie zdjęcia

Wcześniej w telewizji publicznej zajmował m.in. stanowisko kierownika działu ds. współpracy z organizacjami międzynarodowymi w biurze spraw korporacyjnych. Pracował także w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

(KOZ, 24.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.