Nielsen Gauge: udział streamingu w oglądalności na telewizorach to nadal powyżej 8 proc.

Liderem streamingu w kwietniu był Netflix - z 1,9 proc. (fot. Pixabay.com)
W kwietniu 2024 roku udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów miesiąc do miesiąca nieznacznie wzrósł, z 8,1 proc. do 8,2 proc. - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
Liderem streamingu w kwietniu był Netflix - z 1,9 proc. (spadek z 2 proc.), a drugi był YouTube z udziałem 1,8 proc. (spadek z 2,1 proc.).
Telewizja kablowa zwiększyła udział oglądalności na ekranie telewizora z 33,3 proc. do 33,4 proc. Udział telewizji satelitarnej spadł z 30,2 proc. do 30 proc., a telewizji naziemnej pozostał na poziomie 22,3 proc.
Polscy widzowie w kwietniu spędzali średnio przed telewizorem 3 godziny i 46 minut, o 14 minut krócej niż w marcu.
(MNIE, 23.05.2024)
