Natalia Żmuda head of social media & engagement w Feeders Agency
Natalia Żmuda wcześniej związana była z agencją kreatywną Labcon (fot. materiały prasowe)
Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda jako head of social media & engagement.
Żmuda odpowiada za kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję treści do mediów społecznościowych. Opiekuje się kluczowymi klientami (Żywiec, Castorama, Pepsi, Cinema City) i jednocześnie działa na rzecz rozwoju kompetencji social mediowych agencji i zajmuj się new business.
Czytaj też: Świrski nie ukarał TVN 24 za "Kropkę nad i" z prof. Engelking. Ale poucza o pluralizmie
Natalia Żmuda wcześniej związana była z agencją kreatywną Labcon jako social media team leader. Nadzorowała działania komunikacyjne marek w mediach społecznościowych, a także odpowiadała za integrację działań kreatywno-mediowych w ramach projektu One Social. Pracowała też w agencji McCann (head of social media). W portfolio obsługiwanych przez nią marek były m.in.: Mastercard, Hebe, Amazon, KFC, Starbucks, Oshee.
(AMS, 21.05.2024)