Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natalia Żmuda head of social media & engagement w Feeders Agency

Natalia Żmuda wcześniej związana była z agencją kreatywną Labcon (fot. materiały prasowe)

Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda jako head of social media & engagement.

Żmuda odpowiada za kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję treści do mediów społecznościowych. Opiekuje się kluczowymi klientami (Żywiec, Castorama, Pepsi, Cinema City) i jednocześnie działa na rzecz rozwoju kompetencji social mediowych agencji i zajmuj się new business.

Czytaj też: Świrski nie ukarał TVN 24 za "Kropkę nad i" z prof. Engelking. Ale poucza o pluralizmie

Natalia Żmuda wcześniej związana była z agencją kreatywną Labcon jako social media team leader. Nadzorowała działania komunikacyjne marek w mediach społecznościowych, a także odpowiadała za integrację działań kreatywno-mediowych w ramach projektu One Social. Pracowała też w agencji McCann (head of social media). W portfolio obsługiwanych przez nią marek były m.in.: Mastercard, Hebe, Amazon, KFC, Starbucks, Oshee.

(AMS, 21.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.