Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecze polskich piłkarzy najdroższe w cenniku reklamowym TVP na czerwiec

7 czerwca Polacy zagrają mecz towarzyski z Ukrainą, a 10 czerwca również towarzyski z Turcją (fot. Pixabay.com)

Transmisje spotkań polskich piłkarzy są najwyżej wycenianymi pozycjami w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na czerwiec.

7 czerwca Polacy zagrają mecz towarzyski z Ukrainą, a 10 czerwca - również towarzyski mecz z Turcją. Za najdroższe, 30-sekundowe spoty przy tych spotkaniach (TVP 1) trzeba zapłacić 177,6 tys. zł. Rok temu najdroższe spoty w cenniku kosztowały 149,6 tys. zł (przy meczu eliminacyjnym do Euro 2024 Polska - Mołdawia).

Z kolei najdroższe spoty przy Euro 2024 w cenniku na czerwiec wyceniono na 140,9 tys. zł (1/8 finału w TVP 1).

Przypomnijmy, że Biuro Reklamy TVP sprzedaż dotyczącą Euro 2024 rozpoczęło już w lutym, w ramach odrębnej oferty. Ceny 30-sekundowych reklam w TVP 1 i TVP Sport wokół spotkań biało-czerwonych w fazie grupowej wyceniono na maksymalnie 549,6 tys. zł.

Poza meczami inne najwyżej oszacowane pozycje w cenniku na czerwiec to: 61. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu w TVP 1 - do 68,6 tys. zł (rok do roku o 6,5 proc. mniej), "Pogoda" po serwisie "19.30" w TVP 1 - do 66,8 tys. zł (10,2 proc. w górę) i film "Parker" z TVP 1 - do 64,4 tys. zł.

(MNIE, 17.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.