Zmiany kadrowe w agencji DDOB. Amadeusz Marciniak objął stanowisko head of media
Nowe osoby w agencji DDOB. Od lewej: Julia Wityńska, Justyna Guzewicz, Witold Wróbel, Wiktoria Wideńska oraz Izabela Krzemińska (fot. materiały prasowe)
Do agencji DDOB w maju dołączyło pięć osób. Sześciu pracowników otrzymało awanse, wśród nich Amadeusz Marciniak, który objął stanowisko head of media DDOB.
Do agencji dołączyły Justyna Guzewicz i Wiktoria Wideńska, które zostały project manager i odpowiadają za realizację kampanii dla klientów agencji. Julia Wityńska wzmocniła zespół contentu i jako social media manager koordynuje działania związane z prowadzeniem kanałów brandowych na TikToku. Izabela Krzemińska dołączyła do DDOB w roli people & culture partner i działa na rzecz kultury pracy oraz wspiera firmę w rekrutacjach i innych procesach z obszaru P&C. Natomiast Witold Wróbel dołączył do zespołu strategii i przygotowuje oferty dla stałych i przyszłych klientów jako strategy manager.
Związana z agencją od ponad dwóch lat Sara Jędrzejowska została key acocut manager i opiekuje się kluczowymi klientami firmy. Kinga Kosiorek i Paulina Michniewska-Tomasik awansowały na stanowiska senior strategy manager. Karolina Koper, która zaczynała w agencji od stażu, została asystentką działu strategii. Karolina Idziak objęło stanowisko liderki zespołu realizacji, który zajmuje się realizacją kampanii z influencerami.
(KAP, 17.05.2024)