Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix z reklamami przekroczył 40 mln subskrypcji

Netflix zapowiedział, że do końca 2025 roku uruchomi własną platformę technologii reklamowej (fot. Unsplash.com/CardMapr.nl)

Netflix w swojej opcji z reklamami wprowadzanej stopniowo od listopada 2022 roku przekroczył na całym świecie 40 mln subskrypcji. Rok temu miał ich tylko 5 mln.

Jak wynika z danych firmy badawczej Antenna, w czwartym kwartale ub.r. większość przyrostów liczby abonentów w całej branży streamingowej pochodziła z opcji subskrypcji z reklamami wprowadzanych przez kolejne serwisy.

Netflix zapowiedział, że do końca 2025 roku uruchomi własną platformę technologii reklamowej, aby zaoferować klientom nowe sposoby kupowania reklam i lepszego nawiązywania kontaktu z użytkownikami. Firma ma nawiązać współpracę z Trade Desk, Google Display & Video 360 i firmą zajmującą się technologią reklamową Magnite. Planuje też zacieśnienie współpracy z Microsoftem, aby przyspieszyć automatyczne kupowanie reklam.

Opcja z reklamami Netflixa w USA kosztuje 6,99 dol., gdy np. u Disney+ to 7,99 dol., a Max - nowa usługa Warner Bros. Discovery - kosztuje 9,99 dol.

Na koniec pierwszego kwartału br. całkowita liczba subskrypcji Netflixa na całym świecie osiągnęła 269,6 mln.

(MAC, 17.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.