Agata Grotowska dyrektorką marketingu i PR w Mazda SMG
Anna Grotowska jest związana z Mazdą od czterech lat (fot. materiały prasowe)
Agata Grotowska awansowała na stanowisko dyrektorki marketingu i PR w Mazda Motor Europe i odpowiada za 20 rynków należących do Mazda Selected Markets Group.
Grotowska posiada 20-letnie doświadczenie w marketingu w różnych branżach, począwszy od pracy w agencji PR, poprzez zarządzanie markami zegarków, po zarządzanie różnymi kategoriami produktów małego AGD dla firmy Philips.
Do zespołu Mazda Motor Poland dołączyła w 2020 roku, obejmując stanowisko menedżerki do spraw komunikacji marketingowej. Przez ostatnie cztery lata była odpowiedzialna za budowanie wizerunku japońskiej marki oraz taktyczną komunikację do klientów nowych i lojalnych oraz realizowała projekty związane z marketingiem dealerskim.
Grotowska oficjalnie zacznie piastować nowe stanowisko z początkiem czerwca.
(KAP, 16.05.2024)