Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix w Boże Narodzenie będzie transmitować dwa mecze NFL. Umowa na trzy lata

W USA nie ma nic bardziej popularnego niż futbol amerykański. Netflix wyczuł koniunkturę (fot. Pixabay.com)

Netflix poinformował, że w Boże Narodzenie tego roku będzie transmitować dwa mecze National Football League, zwiększając tym samym wysiłki mające na celu dodanie do serwisu większej liczby programów na żywo.

W ramach trzyletniej ekskluzywnej umowy platforma ma także transmitować co najmniej jedno spotkanie ligi futbolu amerykańskiego w święta 2025 i 2026.

Szefowa treści Netfliksa, Bela Bajaria, stwierdziła w środę, że "nie ma corocznych wydarzeń na żywo, sportowych ani innych, które mogłyby równać się z widownią, jaką przyciągają rozgrywki NFL".

Spółka nie ujawniła warunków finansowych transakcji. Bloomberg News, który jako pierwszy poinformował o negocjacjach podał, że Netflix zapłaci mniej niż 150 milionów dolarów za mecz.

NFL to najchętniej oglądana liga sportowa w USA. Tegoroczny mecz Super Bowl pomiędzy Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers przyciągnął w Stanach Zjednoczonych rekordową liczbę 123,7 mln widzów.

Netflix stopniowo zwraca się ku emisji sportu na żywo. W styczniu podpisał umowę dotyczącą praw o wartości ponad 5 mld dol., dzięki czemu ma wyłączność na pokazywanie RAW należącej do World Wrestling Entertainment, a w marcu transmitował tenisowy pojedynek pomiędzy Rafaelem Nadalem a Carlosem Alcarazem.

Mimo to transakcja z NFL wyznacza nowy obszar dla firmy, która jeszcze w zeszłym roku sugerowała, że nie planuje konkurować o prawa sportowe ze względu na wymagane ogromne inwestycje.

(MAC, 16.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.