Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 383 tys. widzów "Hotelu Paradise" w TVN Siedem

Emitując "Hotel Paradise", TVN Siedem miał średnio 3,17 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (fot. materiały prasowe)

Ósmą edycję bikini reality "Hotel Paradise" oglądało w TVN Siedem średnio 383 tys. widzów. To więcej niż siódmą edycję jesienią 2023 (wiosną 2023 nie było emisji).

Siódemka pokazywała program od 4 marca do 14 maja - od poniedziałku do czwartku o 20. Najwięcej widzów - 503 tys. - zgromadził finał show.

Emitując "Hotel Paradise", TVN Siedem miał średnio 3,17 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 5,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,99 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej stacji.

Czytaj też: Magdalena Piekorz straciła stanowisko szefowej Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP

TVN Siedem w paśmie 20-20.53, w większości pokrywającym się z emisją programu, z 3,02 proc. udziału był dziesiąty w grupie ogólnej 4+. Z kolei 4,88 proc. w grupie 16-49 i 4,72 proc. w grupie 20-54 dawało stacji szóste miejsce w obu grupach.

Jesienią 2023 roku siódmy sezon bikini reality gromadził w Siódemce średnio 343 tys. widzów. Wiosną 2023 nie nadawano programu (od 25 maja do 11 sierpnia emitowano "Hotel Paradise. All Stars", który oglądało średnio 284 tys. widzów).

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

(MNIE, 16.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.