Anna Krauze odpowiada za rozwój e-commerce w DHL Parcel
Anna Krauze ostatnio była związana z Allegro (fot. materiały prasowe)
Anna Krauze dołączyła do zespołu zarządzającego DHL Parcel Polska i objęła stanowisko dyrektorki ds. strategicznego rozwoju e-commerce. Odpowiada za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR, a także badania rynkowe.
Anna Krauze ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach menedżerskich. Przez ostatnie sześć lat była związana z Grupą Allegro, gdzie zarządzała sektorami: Motoryzacja, Dom i Ogród oraz Sport i Rekreacja na platformie Allegro.pl. Wcześniej przez niemalże 12 lat pracowała w Castorama Polska, początkowo jako product director, a w latach 2016-2018 - commercial planning director.
Czytaj też: Wielowieyska w "GW": start Gawryluk w wyborach prezydenckich planem B Morawieckiego
W nowej firmie priorytetem Anny Krauze ma być wsparcie organizacji w cyfrowej transformacji i digitalizacji na każdym etapie procesu. - Skoncentruję się także na budowie mocnej pozycji w sektorze OOH – wyjaśnia Anna Krauze.
Czytaj też: REM: Anna Seremak powinna przeprosić za śmianie się z relacji o przemocy domowej
(KAP, 15.05.2024)