Agencja Rokmates powiększa zespół
Od lewej: Artur Nalepko, Marcin Szewczyk, Wojciech Grzegorzyca oraz Krzysztof Sarna (fot. materiały prasowe)
Artur Nalepko został szefem influencer managementu, a Marcin Szewczyk awansował na stanowisko head of account management w agencji influencer marketingu Rokmates. Jej nowymi pracownikami są: Krzysztof Sarna, senior strategy manager oraz Wojciech Grzegorzyca, senior communications manager.
Artur Nalepko jest związany z agencją Rokmates od czerwca 2023 roku, wcześniej jako senior influencer manager. Jako head of inlufencer management jest odpowiedzialny za budowanie relacji z twórcami, rozwój oferty i działania strategiczne z klientami na TikToku oraz budowanie relacji z przedstawicielami tej platformy.
Marcin Szewczyk jako head account management odpowiada za relacje z kluczowymi klientami agencji oraz ich kompleksową obsługę, a także business development. Do tej pory obsługiwał m.in. takich klientów, jak: Philips, GymBeam, Intel. Wcześniej pracował jako business development manager. Jest związany z agencją od ponad roku.
Wojciech Grzegorzyca objął stanowisko senior communications manager. Wcześniej od 2021 pracował w Gameset (LTTM). W Rokmates odpowiada za kompleksową komunikację agencji – od strategii, przez planowanie, po realizację.
Krzysztof Sarna, senior strategy manager, odpowiada za tworzenie strategii komunikacji dla klientów agencji, a także wsparcie procesów kreatywnych. Pracuje w marketingu od prawie 12 lat.
Rokmates to agencja influencer marketingu, która realizowała kampanie dla takich marek, jak: MSI, ING, Match Masters, Surfshark i Speakly. W jej managemencie jest 40 twórców internetowych prowadzących ponad 100 profili na YouTube, Instagramie i TikToku.
(KAP, 10.05.2024)