Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektorka ds. marketingu i PR Karolina Kowalska odchodzi z „Pulsu Biznesu”

Karolina Kowalska z Bonnier Business Polska związana jest od 2010 roku (fot. materiały prasowe)

Dyrektorka ds. marketingu i PR Karolina Kowalska odchodzi z „Pulsu Biznesu” – dowiedział się „Presserwis”.

Karolina Kowalska potwierdziła swoje rozstanie z wydawnictwem Bonnier Business Polska i zaznaczyła, że to jej własna decyzja. Trwają ustalenia, do kiedy pozostanie w wydawnictwie.

- Czuję ogromną satysfakcję, że udało mi się w Bonnier Business Polska zrealizować tyle wspaniałych projektów, dzięki którym „Puls Biznesu" jest obecnie jednym z nielicznych tytułów na trudnym rynku mediów, który systematycznie notuje wzrost liczby subskrybentów i jest rozpoznawalny w grupie docelowej przedsiębiorców i inwestorów – mówi Karolina Kowalska. I przekonuje: - Mimo szalejących kryzysów, pandemii, ogólnoświatowego spadku czytelnictwa prasy, udaje nam się stale rozwijać silną, dobrze kojarzącą się markę. Gazele Biznesu, Złoty Bankier, Etyczna Firma, Siła Przyciągania, Giełdowa Spółka Roku, Zielona Gospodarka, 100 Kobiet Biznesu, to projekty, które cieszą się uznaniem czytelników i partnerów, są rozpoznawalne na rynku i z roku na rok coraz większe. (…) - Bardzo dziękuję wszystkim za współpracę, a w szczególności moim zespołom, bez których osiągnięcie takich wyników nie byłoby możliwe, i z którymi praca dała mi tak wiele satysfakcji. Przyszedł czas na nowe wyzwania - zaznacza Karolina Kowalska, nie zdradzając jednak swoich planów zawodowych.

Karolina Kowalska z Bonnier Business Polska związana jest od 2010 roku – początkowo jako marketing manager, od października 2012 jako dyrektorka marketingu i PR oraz rozwoju i produktów cyfrowych. Od czerwca 2015 pełniła funkcję dyrektorki marketingu i eventów, a od 1 maja 2018 - chief marketing officer.

To już kolejna osoba rozstająca się w ostatnich miesiącach z Bonnier Business Polska. Na początku kwietnia decyzję o odejściu z dziennika „Puls Biznesu” ogłosił jego naczelny Grzegorz Nawacki. Formalnie związany z wydawnictwem był do końca kwietnia, a od 3 kwietnia p.o. redaktorem naczelnym "Pulsu Biznesu" jest jego dotychczasowy zastępca - Marcin Goralewski. Jak dowiedział się nieoficjalnie „Presserwis”, niedługo wcześniej z wydawnictwem rozstał się Konrad Szewczak, CTO i szef IT.

Z firmą pożegnała się również Malwina Wrotniak, która do listopada 2023 roku kierowała  serwisem Bankier.pl. W tym samym miesiącu Małgorzata Jędral, wieloletnia zastępczyni dyrektora biura reklamy w Bonnier Business Polska, została szefową działu business partnering solutions w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.

(MZD, 09.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.