Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 348 tys. widzów "Kanapowczyń" wiosną w naziemnym TTV

W programie zmagające się z nadwagą i otyłością kobiety zmieniają dietę i styl życia. Zaczynają też uprawiać sport (screen: YouTube/TTV)

Drugi sezon programu "Kanapowczynie" śledziło w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 348 tys. widzów. Rok do roku program poprawił wyniki wtorkowego pasma wieczornego stacji.

TTV pokazywał pogram od 5 marca do 7 maja we wtorki o 22. Emitując cykl, miał średnio 3,74 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,05 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,48 proc. w grupie komercyjnej 20-54, rozliczeniowej kanału. Najwięcej widzów przyciągnął przedostatni odcinek - 412 tys.

Rok do roku widownia wtorkowego pasma wieczornego (22-23), w większości pokrywającego się z emisją programu, wzrosła ze 173 tys. do 328 tys. osób. Rok temu pokazywano w nim m.in. program "Ciężarówką przez Route". W tym właśnie paśmie stacja dzięki "Kanapowczyniom" miała średnio 3,56 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i siódme miejsce w rynku. Lepiej wypadała w grupach komercyjnych. W grupie 16-49 notowała 5,72 proc. udziału i miała trzecie miejsce, a w 20-54 - 5,19 proc. i czwarte.

Pierwszą edycję nadawaną jesienią 2023 roku śledziło średnio 352 tys. widzów.

Dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).

W programie zmagające się z nadwagą i otyłością kobiety zmieniają dietę i styl życia. Zaczynają też uprawiać sport. Wcześniej TTV pokazał cztery sezony programu "Kanapowcy" z udziałem mężczyzn.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 09.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.