Średnio 348 tys. widzów "Kanapowczyń" wiosną w naziemnym TTV
W programie zmagające się z nadwagą i otyłością kobiety zmieniają dietę i styl życia. Zaczynają też uprawiać sport (screen: YouTube/TTV)
Drugi sezon programu "Kanapowczynie" śledziło w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 348 tys. widzów. Rok do roku program poprawił wyniki wtorkowego pasma wieczornego stacji.
TTV pokazywał pogram od 5 marca do 7 maja we wtorki o 22. Emitując cykl, miał średnio 3,74 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,05 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,48 proc. w grupie komercyjnej 20-54, rozliczeniowej kanału. Najwięcej widzów przyciągnął przedostatni odcinek - 412 tys.
Rok do roku widownia wtorkowego pasma wieczornego (22-23), w większości pokrywającego się z emisją programu, wzrosła ze 173 tys. do 328 tys. osób. Rok temu pokazywano w nim m.in. program "Ciężarówką przez Route". W tym właśnie paśmie stacja dzięki "Kanapowczyniom" miała średnio 3,56 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i siódme miejsce w rynku. Lepiej wypadała w grupach komercyjnych. W grupie 16-49 notowała 5,72 proc. udziału i miała trzecie miejsce, a w 20-54 - 5,19 proc. i czwarte.
Pierwszą edycję nadawaną jesienią 2023 roku śledziło średnio 352 tys. widzów.
Dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
W programie zmagające się z nadwagą i otyłością kobiety zmieniają dietę i styl życia. Zaczynają też uprawiać sport. Wcześniej TTV pokazał cztery sezony programu "Kanapowcy" z udziałem mężczyzn.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 09.05.2024)