”M jak mieszkanie” o większej objętości i droższe o złotówkę
Miesięcznik ”M jak mieszkanie” (Wydawnictwo Murator) ma od marcowego numeru większą objętość, wyższe nakład i cenę.
Marcowe wydanie, które dziś pojawiło się na rynku, ma 144 strony (o 48 więcej) i nakład 135 tys. egz. (wyższy o 17 tys. egz.). Cena wzrosła o złotówkę (do 4,90 zł). Wprowadzono nowy cykl – zacznij od barw - przedstawiający metamorfozy pomieszczeń (w pierwszym odcinku jest to pokój dzienny w trzech odsłonach), zwiększono liczbę prezentacji autentycznych wnętrz, poszerzono działy finansowo-prawny i shoppingowy. Szytą oprawę pisma zastąpiono klejoną. Wydaniu towarzyszy kampania w telewizji (TVN, TVN 24, TVN Style, TVN 7, Polsat, Puls, Tele 5), prasie (”Super Express”, ”Wprost”, magazyny wydawnictwa: ”Murator”, ”Zbuduj dom”, ”Dobre Wnętrze”, ”Zdrowie”, ”Podróże”.), Internecie (Wydawnictwo.murator.pl, Muratordom.pl, Poradnikzdrowie.pl, Muratorplus.pl, Podroze.pl, Projekty.murator.pl, Murator.pl, Mjakmieszkanie.pl, Dobrewnetrze.pl, Zbuduj.pl, Urzadzamy.pl, Muratorkredyty.pl) oraz w punktach sprzedaży prasy i centrach handlowych sieci Praktiker. Promocja potrwa do 1 marca. Za kreację odpowiada dział marketingu wydawnictwa, media zaplanował i zakupił dom mediowy MindShare Polska, a spot telewizyjny zrealizowała agencja reklamowa Adah Advertising. Średnia sprzedaż ogółem ”M jak mieszkanie” od stycznia do listopada ub.r. wyniosła 67 411 egz. (dane ZKDP).(AW, 21.02.2007)
