Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2. Średnio 1,47 mln widzów – mniej niż rok temu
Program wygrała Michell Siwak z drużyny Nataszy Urbańskiej (fot. Jan Bogacz/TVP)
Siódmą edycję muzycznego talent show "The Voice Kids" śledziło w TVP 2 średnio 1,47 mln widzów – ok. 220 tys. mniej niż szóstą przed rokiem.
Telewizyjna Dwójka emitowała program w soboty o 20, od 24 lutego do 27 kwietnia. Co tydzień oglądać można było po dwa odcinki. Najwięcej widzów – 1,8 mln – show przyciągnął 24 lutego o 21.10.
Czytaj też: Powrót. Kammel i Nowakowska-Herndon poprowadzili częściowo na żywo finał "The Voice Kids"
TVP 2, pokazując "The Voice Kids", miał średnio 12,62 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 9,41 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 9,95 proc. w komercyjnej 16-59.
Program wygrała Michell Siwak z drużyny Nataszy Urbańskiej.
Wiosną 2023 roku szóstą edycję "The Voice Kids" oglądało w TVP 2 średnio 1,69 mln widzów. Z kolei w marcu 2024 TVP 2 miał średnio 6,82 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 5,03 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,19 proc. w komercyjnej 16-59.
Ruszyły już castingi do kolejnych edycji "The Voice of Poland", "The Voice Senior" oraz "The Voice Kids". Podobnie jak w poprzednich latach, do nowych odsłon programów telewizyjnej Dwójki można zgłaszać się wyłącznie przez internet. Produkcja czeka na zgłoszenia do 19 maja 2024 roku do godziny 23.59 na Voicecasting.pl.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Nowy serial komediowy Canal+ "Algorytm miłości" jedynie w internecie
(MNIE, 01.05.2024)