Program "MasterChef Nastolatki" przyciągał do TVN średnio 821 tys. widzów
Jury tworzą Dorota Szelągowska, Michel Moran i Tomasz Jakubiak (fot. materiały prasowe)
Nowy kulinarny talent show "MasterChef Nastolatki" przyciągał do TVN średnio 821 tys. widzów – ok. 270 tys. mniej, niż oglądało "MasterChef Junior" przed rokiem.
"MasterChef Nastolatki" można było oglądać w niedziele o 20, od 3 marca do 28 kwietnia.
Emitując program, TVN miał średnio 6,19 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 kanał notował 9,06 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 8,83 proc. Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek – 916 tys.
Czytaj też: Skarga w KRRiT na program z Dagmarą Kaźmierską. Player usunął produkcje z jej udziałem
W paśmie 20-21.30, w większości pokrywającym się z emisją programu, w grupie ogólnej 4+ TVN z 5,83 proc. udziału plasował się jako trzeci za Polsatem (12,81 proc.) i TVP 1 (11,25 proc.). W grupach 16-49 i 20-54 TVN był wiceliderem, przegrywając z Polsatem. W grupie komercyjnej 16-49 miał 8,61 proc. udziału (Polsat – 11,13 proc.), a w rozliczeniowej 20-54 – 8,39 proc. (Polsat – 10,81 proc.).
Uczestnikami "MasterChef Nastolatki" są osoby w wieku 13-17 lat. Jury tworzą Michel Moran, Tomasz Jakubiak i Dorota Szelągowska, a Michał Korkosz "Rozkoszny" jest wsparciem dla zawodników. Program wygrała Martyna Niemiec.
Dane: Nielsen Media. Uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
Czytaj też: Kanały Polsatu pokażą Festiwal Weselnych Przebojów z Mrągowa. Będzie Zenek Martyniuk
(MNIE, 01.05.2024)