Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program "MasterChef Nastolatki" przyciągał do TVN średnio 821 tys. widzów

Jury tworzą Dorota Szelągowska, Michel Moran i Tomasz Jakubiak (fot. materiały prasowe)

Nowy kulinarny talent show "MasterChef Nastolatki" przyciągał do TVN średnio 821 tys. widzów – ok. 270 tys. mniej, niż oglądało "MasterChef Junior" przed rokiem.

"MasterChef Nastolatki" można było oglądać w niedziele o 20, od 3 marca do 28 kwietnia. 

Emitując program, TVN miał średnio 6,19 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 kanał notował 9,06 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 8,83 proc. Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek – 916 tys.

Czytaj też: Skarga w KRRiT na program z Dagmarą Kaźmierską. Player usunął produkcje z jej udziałem

W paśmie 20-21.30, w większości pokrywającym się z emisją programu, w grupie ogólnej 4+ TVN z 5,83 proc. udziału plasował się jako trzeci za Polsatem (12,81 proc.) i TVP 1 (11,25 proc.). W grupach 16-49 i 20-54 TVN był wiceliderem, przegrywając z Polsatem. W grupie komercyjnej 16-49 miał 8,61 proc. udziału (Polsat – 11,13 proc.), a w rozliczeniowej 20-54 – 8,39 proc. (Polsat – 10,81 proc.).

Uczestnikami "MasterChef Nastolatki" są osoby w wieku 13-17 lat. Jury tworzą Michel Moran, Tomasz Jakubiak i Dorota Szelągowska, a Michał Korkosz "Rozkoszny" jest wsparciem dla zawodników. Program wygrała Martyna Niemiec.

Dane: Nielsen Media. Uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Kanały Polsatu pokażą Festiwal Weselnych Przebojów z Mrągowa. Będzie Zenek Martyniuk

(MNIE, 01.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.