Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wszystkie publiczne rozgłośnie regionalne więcej czasu poświęcały koalicji niż opozycji

Radio Łódź poświęciło koalicji rządzącej 72,12 proc. czasu, a partiom opozycyjnym - 27,88 proc. (fot. Pixabay.com)

W pierwszym kwartale 2024 roku wszystkie publiczne rozgłośnie regionalne więcej czasu dla polityków poświęcały partiom rządzącym niż opozycji.

Dane dotyczące podziału czasu na prezentację stanowisk partii politycznych w pierwszym kwartale 2024 zostały nadesłane do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przez 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia. Mediom udostępnił je członek KRRiT prof. UW Tadeusz Kowalski.

  • Radio Łódź poświęciło koalicji rządzącej 72,12 proc. czasu, a partiom opozycyjnym - 27,88 proc.,
  • Radio dla Ciebie - odpowiednio 70,26 proc. i 29,74 proc.,
  • Radio Olsztyn - 69,38 proc. i 30,62 proc.,
  • Radio Katowice - 67,75 proc. i 32,25 proc.,
  • Radio Zachód - 67,07 proc. i 32,93 proc.,
  • Radio Szczecin - 64,30 proc. i 35,70 proc.,
  • Radio Koszalin - 63,46 proc. i 36,54 proc.,
  • Radio Gdańsk - 62,91 proc. i 37,09 proc.,
  • Radio Wrocław - 61,11 proc. i 38,89 proc.,
  • Radio Poznań - 60,34 proc. i 39,66 proc.,
  • Radio Kraków - 60,24 proc. i 39,76 proc.,
  • Radio Opole - 57,71 proc. i 42,29 proc.,
  • Radio Rzeszów - 57,44 proc. i 42,56 proc.,
  • Radio Lublin - 56,17 proc. i 43,83 proc.,
  • Radio Kielce - 55,95 proc. i 44,05 proc.,
  • Radio Pomorza i Kujaw - 53,93 proc. i 46,07 proc.,
  • Radio Białystok - 52,85 proc. i 47,15 proc.

Dla porównania, w czwartym kwartale 2023 16 spośród 17 publicznych rozgłośni więcej czasu poświęciło prezentacji stanowisk ówczesnych partii opozycyjnych niż wchodzących w skład koalicji rządzącej stworzonej przez PiS. Wyjątkiem było Radio Gdańsk.

W pierwszym kwartale 2024 roku politycy PiS bojkotowali udział w wybranych programach mediów publicznych.

W analizie za pierwszy kwartał 2024 partie rządzące to: Platforma Obywatelska, Nowa Lewica, Polska 2050 Szymona Hołowni, Polskie Stronnictwo Ludowe, Polska Partia Socjalistyczna, Nowoczesna, Agrounia, Centrum dla Polski, Inicjatywa Polska, Lewica Razem, Partia Razem, Porozumienie, Unia Pracy, Zieloni, Lewica Demokratyczna i Unia Europejskich Demokratów. Z kolei opozycyjne to: Prawo i Sprawiedliwość, Suwerenna Polska, Partia Republikańska, Kukiz’15, OdNowa, Nowa Nadzieja, Konfederacja Korony Polskiej, Konfederacja Wolność i Niepodległość, Ruch Narodowy, Wolnościowcy, Polska jest Jedna, Konfederacja, Konfederacja Odnowy Rzeczypospolitej Wolność i Nadzieja oraz Polska Partia Piratów.

(MNIE, 26.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.