Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wszystkie publiczne rozgłośnie regionalne więcej czasu poświęcały koalicji niż opozycji

Radio Łódź poświęciło koalicji rządzącej 72,12 proc. czasu, a partiom opozycyjnym - 27,88 proc. (fot. Pixabay.com)

W pierwszym kwartale 2024 roku wszystkie publiczne rozgłośnie regionalne więcej czasu dla polityków poświęcały partiom rządzącym niż opozycji.

Dane dotyczące podziału czasu na prezentację stanowisk partii politycznych w pierwszym kwartale 2024 zostały nadesłane do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przez 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia. Mediom udostępnił je członek KRRiT prof. UW Tadeusz Kowalski.

  • Radio Łódź poświęciło koalicji rządzącej 72,12 proc. czasu, a partiom opozycyjnym - 27,88 proc.,
  • Radio dla Ciebie - odpowiednio 70,26 proc. i 29,74 proc.,
  • Radio Olsztyn - 69,38 proc. i 30,62 proc.,
  • Radio Katowice - 67,75 proc. i 32,25 proc.,
  • Radio Zachód - 67,07 proc. i 32,93 proc.,
  • Radio Szczecin - 64,30 proc. i 35,70 proc.,
  • Radio Koszalin - 63,46 proc. i 36,54 proc.,
  • Radio Gdańsk - 62,91 proc. i 37,09 proc.,
  • Radio Wrocław - 61,11 proc. i 38,89 proc.,
  • Radio Poznań - 60,34 proc. i 39,66 proc.,
  • Radio Kraków - 60,24 proc. i 39,76 proc.,
  • Radio Opole - 57,71 proc. i 42,29 proc.,
  • Radio Rzeszów - 57,44 proc. i 42,56 proc.,
  • Radio Lublin - 56,17 proc. i 43,83 proc.,
  • Radio Kielce - 55,95 proc. i 44,05 proc.,
  • Radio Pomorza i Kujaw - 53,93 proc. i 46,07 proc.,
  • Radio Białystok - 52,85 proc. i 47,15 proc.

Dla porównania, w czwartym kwartale 2023 16 spośród 17 publicznych rozgłośni więcej czasu poświęciło prezentacji stanowisk ówczesnych partii opozycyjnych niż wchodzących w skład koalicji rządzącej stworzonej przez PiS. Wyjątkiem było Radio Gdańsk.

W pierwszym kwartale 2024 roku politycy PiS bojkotowali udział w wybranych programach mediów publicznych.

W analizie za pierwszy kwartał 2024 partie rządzące to: Platforma Obywatelska, Nowa Lewica, Polska 2050 Szymona Hołowni, Polskie Stronnictwo Ludowe, Polska Partia Socjalistyczna, Nowoczesna, Agrounia, Centrum dla Polski, Inicjatywa Polska, Lewica Razem, Partia Razem, Porozumienie, Unia Pracy, Zieloni, Lewica Demokratyczna i Unia Europejskich Demokratów. Z kolei opozycyjne to: Prawo i Sprawiedliwość, Suwerenna Polska, Partia Republikańska, Kukiz’15, OdNowa, Nowa Nadzieja, Konfederacja Korony Polskiej, Konfederacja Wolność i Niepodległość, Ruch Narodowy, Wolnościowcy, Polska jest Jedna, Konfederacja, Konfederacja Odnowy Rzeczypospolitej Wolność i Nadzieja oraz Polska Partia Piratów.

(MNIE, 26.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.