DoubleVerify wprowadza nowe kategorie dla reklamodawców na TikToku
DoubleVerify jest wykorzystującą AI platformą efektywnościową, która pozwala na wzmocnienie bezpieczeństwa działań marek w mediach digitalowych (fot. materiały prasowe)
DoubleVerify ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, które mają na celu wspieranie nowych filtrów zasobów reklamowych tej platformy.
Rozszerzenie oferty ma pozwolić reklamodawcom na precyzyjne poruszanie się po krajobrazie cyfrowym i zapewniać, że promocja ich marki będzie się odbywać w otoczeniu odpowiednich treści na tej platformie.
W nowej ofercie marki mogą wykorzystać pięć nowych kategorii contentowych w ramach kontroli Category Exclusion w filtrze zasobów TikToka. Są to: Hazard i Loterie, Treści dla młodzieży, Brutalne gry wideo i Sporty walki. Poszerzone opcje będą także zawierać 11 "kategorii wertykalnych" dla filtra zasobów reklamowych DV - Vertical Sensitivity, które odpowiadają unikalnym wymaganiom reklamodawców z różnych sektorów. Są to kategorie takie jak: Zwierzęta domowe, Żywność, Beauty, Moda, Technologia i Telekomunikacja, Usługi finansowe, Podróże, Motoryzacja, Gaming, Usługi profesjonalne oraz Rozrywka (Entertainment).
Kategorie te nie będą obejmowały treści związanych z branżami, które reklamodawca uzna za niepasujące do pozycjonowania marki.
(KAP, 25.04.2024)