Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DoubleVerify wprowadza nowe kategorie dla reklamodawców na TikToku

DoubleVerify jest wykorzystującą AI platformą efektywnościową, która pozwala na wzmocnienie bezpieczeństwa działań marek w mediach digitalowych (fot. materiały prasowe)

DoubleVerify ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, które mają na celu wspieranie nowych filtrów zasobów reklamowych tej platformy.

Rozszerzenie oferty ma pozwolić reklamodawcom na precyzyjne poruszanie się po krajobrazie cyfrowym i zapewniać, że promocja ich marki będzie się odbywać w otoczeniu odpowiednich treści na tej platformie.

W nowej ofercie marki mogą wykorzystać pięć nowych kategorii contentowych w ramach kontroli Category Exclusion w filtrze zasobów TikToka. Są to: Hazard i Loterie, Treści dla młodzieży, Brutalne gry wideo i Sporty walki. Poszerzone opcje będą także zawierać 11 "kategorii wertykalnych" dla filtra zasobów reklamowych DV - Vertical Sensitivity, które odpowiadają unikalnym wymaganiom reklamodawców z różnych sektorów. Są to kategorie takie jak: Zwierzęta domowe, Żywność, Beauty, Moda, Technologia i Telekomunikacja, Usługi finansowe, Podróże, Motoryzacja, Gaming, Usługi profesjonalne oraz Rozrywka (Entertainment).

Kategorie te nie będą obejmowały treści związanych z branżami, które reklamodawca uzna za niepasujące do pozycjonowania marki.

(KAP, 25.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.