Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange Polska ma 953 tys. klientów usług telewizyjnych

Orange Polska od dłuższego czasu traci klientów telewizji satelitarnej, bo nie rozwija oferty w tej technologii, stawiając na światłowody (fot. Pixabay.com)

Operator telekomunikacyjny Orange Polska na koniec marca 2024 roku miał ok. 953 tys. klientów usług telewizyjnych. Przez rok ich liczba wzrosła o 1,1 proc.

Jak podała spółka w raporcie kwartalnym, na koniec marca 2024 posiadała 900 tys. klientów telewizji kablowej IPTV (7,3 proc. więcej, niż na koniec marca 2023) i 52 tys. klientów telewizji satelitarnej (o 49,5 proc. mniej).

Orange Polska od dłuższego czasu traci klientów telewizji satelitarnej, bo nie rozwija oferty w tej technologii, stawiając na światłowody. W zasięgu sieci światłowodowej Orange Polska na koniec marca było 8,2 mln gospodarstw domowych (13,1 proc. więcej).

Czytaj też: Canal+ szykuje nowe kanały telewizyjne: Canal+ 360 i cztery stacje Canal+ Extra

Telewizję kablową IPTV operator oferuje właśnie z wykorzystaniem internetu światłowodowego, a satelitarną - we współpracy z platformą Canal+.

(MNIE, 25.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.