Pierwsza produkcja ZPR Media dla Netflixa ma prawie 22 mln wyświetleń
![](/images/contents/photo_81434_1713534360_big.jpg)
Akcja filmu osadzona jest na Podlasiu (fot. materiały prasowe)
Komedia obyczajowa "Nic na siłę" wyprodukowana dla Netflixa przez ZPR Media przez blisko trzy tygodnie miała 21,9 mln wyświetleń w serwisie.
Jest to pierwsza produkcja ZPR Media dla Netflixa. Film trafił do biblioteki serwisu w środę 27 marca. Z danych udostępnianych przez Netflix wynika, że w pierwszym tygodniu 25-31 marca produkcję wyświetlano 9,5 mln razy łącznie przez blisko 18 godzin. "Nic na silę" był na drugim miejscu globalnego zestawienia w kategorii filmów non-english, a na piątym przy uwzględnieniu tytułów anglojęzycznych.
W drugim tygodniu (1-7 kwietnia) film odnotował 10,1 mln wyświetleń (19 godzin), był na trzeciej pozycji w kategorii filmów non-english i na czwartej łącznie z pozycjami anglojęzycznymi. Z kolei w trzecim tygodniu (8-14 kwietnia) "Nic na siłę" miał 2,3 mln wyświetleń i wciąż utrzymał się w TOP 10 filmów non-english - na siódmym miejscu.
Prezeska ZPR Media Ewa Latkowska tłumaczy, że firma stawia w swoich produkcjach na wysoką jakość produkcji. - Tak szeroki pozytywny międzynarodowy odbiór "Nic na siłę" potwierdza, że dobrze oceniamy oczekiwania widzów - komentuje. I dodaje: - Film znalazł się w tygodniowych rankingach TOP 10 Netflix w 63 krajach.
W głównej roli występuje Anna Szymańczyk, czyli młynarzowa Zośka w "Znachorze" Netflixa. Gra szefową kuchni Oliwię, która zwabiona podstępem na wieś, aby ratować gospodarstwo babci, zakochuje się rolniku skrywającym pewien sekret. W filmie występują też: Anna Seniuk, Mateusz Janicki, Artur Barciś, Cezary Żak i Paulina Holtz. Za reżyserię odpowiada Bartosz Prokopowicz, scenarzystkami są Karolina Frankowska i Katarzyna Golenia, a producentkami - Ewa Latkowska, Marta Klin.
(KOZ, 19.04.2024)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)