Pierwsza produkcja ZPR Media dla Netflixa ma prawie 22 mln wyświetleń
Akcja filmu osadzona jest na Podlasiu (fot. materiały prasowe)
Komedia obyczajowa "Nic na siłę" wyprodukowana dla Netflixa przez ZPR Media przez blisko trzy tygodnie miała 21,9 mln wyświetleń w serwisie.
Jest to pierwsza produkcja ZPR Media dla Netflixa. Film trafił do biblioteki serwisu w środę 27 marca. Z danych udostępnianych przez Netflix wynika, że w pierwszym tygodniu 25-31 marca produkcję wyświetlano 9,5 mln razy łącznie przez blisko 18 godzin. "Nic na silę" był na drugim miejscu globalnego zestawienia w kategorii filmów non-english, a na piątym przy uwzględnieniu tytułów anglojęzycznych.
W drugim tygodniu (1-7 kwietnia) film odnotował 10,1 mln wyświetleń (19 godzin), był na trzeciej pozycji w kategorii filmów non-english i na czwartej łącznie z pozycjami anglojęzycznymi. Z kolei w trzecim tygodniu (8-14 kwietnia) "Nic na siłę" miał 2,3 mln wyświetleń i wciąż utrzymał się w TOP 10 filmów non-english - na siódmym miejscu.
Prezeska ZPR Media Ewa Latkowska tłumaczy, że firma stawia w swoich produkcjach na wysoką jakość produkcji. - Tak szeroki pozytywny międzynarodowy odbiór "Nic na siłę" potwierdza, że dobrze oceniamy oczekiwania widzów - komentuje. I dodaje: - Film znalazł się w tygodniowych rankingach TOP 10 Netflix w 63 krajach.
W głównej roli występuje Anna Szymańczyk, czyli młynarzowa Zośka w "Znachorze" Netflixa. Gra szefową kuchni Oliwię, która zwabiona podstępem na wieś, aby ratować gospodarstwo babci, zakochuje się rolniku skrywającym pewien sekret. W filmie występują też: Anna Seniuk, Mateusz Janicki, Artur Barciś, Cezary Żak i Paulina Holtz. Za reżyserię odpowiada Bartosz Prokopowicz, scenarzystkami są Karolina Frankowska i Katarzyna Golenia, a producentkami - Ewa Latkowska, Marta Klin.
(KOZ, 19.04.2024)