Meta i Headway o sztucznej inteligencji i kreatywności w reklamach!
Zapraszamy do obejrzenia drugiego odcinka serii Performance Talks, gdzie Nicola Mendelsohn, wiceprezeska ds. działalności globalnej w Meta, rozmawia z Antonem Pavlovskim, założycielem i dyrektorem generalnym startupu edukacyjnego Headway.
Headway to aplikacja, która wyznacza nowe standardy w mikronauce umożliwiając łatwe i szybkie przyswojenie treści książek. W ciągu zaledwie trzech lat od powstania, Headway zdobyła ponad 100 milionów użytkowników, wyróżniając się jako jedna z najbardziej obiecujących firm o ukraińskich korzeniach w branży EdTech.
Anton Pavlovsky dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat strategii marketingowej, wykorzystania sztucznej inteligencji oraz narzędzi, które pomogły aplikacji Headway osiągnąć sukces na globalnym rynku edukacyjnym.
Opowiada między innymi, w jaki sposób globalny startup wykorzystuje różne typy kreacji, znaczenie kreatywności i eksperymentów w marketingu oraz skalowania i automatyzacji procesów dzięki AI.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o najnowszych trendach w marketingu i jak wykorzystać je w swojej strategii biznesowej, zapraszamy do obejrzenia nowego odcinka Meta Performance Talks.
(16.04.2024)