Interia została partnerem medialnym polskiej siatkówki
Po trzech latach promowania siatkówki klubowej Interia zajmie się również największymi imprezami siatkarskimi na świecie (fot: Interia)
Interia jako jedyny portal horyzontalny w Polsce obejmie tytuł partnera medialnego polskiej siatkówki. Marka Interia będzie towarzyszyć meczom polskiej reprezentacji kobiet i mężczyzn rozgrywanych na całym świecie. Patronuje medialnie także klubowym rozgrywkom Polskiej Ligi Siatkówki.
Grupa Polsat Plus, do której należy Interia, od 26 lat wspiera rozwój tej dyscypliny w Polsce. Interia od trzech lat promuje klubową siatkówkę w Polsce. Jest patronem PlusLigi (mężczyźni), Tauron Ligi (kobiety) oraz Tauron 1. Ligi (mężczyźni). Wspiera medialnie towarzyskie turnieje (Bogdanka Volley Cup im. Tomasza Wójtowicza i Amica Cup).
Współpracowała także z influencerami siatkarskimi Pawłem Pyziakiem i Andrzejem Wroną oraz reprezentantem polskiej kadry Wilfredo Leónem. W studiu Podcastu Olimpijskiego Aleksandra Szutenberg gościła topowych zawodników Aleksandra Śliwkę, Magdalenę Stysiak, Łukasza Kaczmarka, Bartosza Bednorza i Tomasza Fornala.
Już w 2022 roku Interia podczas siatkarskich Mistrzostw Świata, współorganizowanych przez Polskę, przygotowała ponad 400 materiałów z turnieju mężczyzn i kobiet. Podobną liczbę publikacji, w tym relacji prosto z kilku europejskich krajów, zaprezentowała w związku z Mistrzostwami Europy siatkarzy i siatkarek w 2023 roku.
(PAR, 13.04.2024)