Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 561 tys. oglądało w TVN "Czas na show. Drag me out"

Najwięcej widzów - 664 tys. - przyciągnęła premiera programu (fot. Bartosz Krupa/East News)

Program "Czas na show. Drag me out" gromadził w TVN średnio 561 tys. widzów.

Program oglądać można było we wtorki o 21.35, od 5 marca. Z emisji zrezygnowano 26 marca, czyli w dniu meczu piłkarskiego Walia-Polska. W tym tygodniu pokazano dwa odcinki - nie tylko we wtorek, ale i w poniedziałek.

Najwięcej widzów - 664 tys. - przyciągnęła premiera programu. Najmniej - 456 tys. - odcinek poniedziałkowy.

TVN, pokazując "Drag me out", miał średnio 5,46 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 5,95 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Sienkiewicz chce Świrskiego przed Trybunałem Stanu. "Wniosek ma podstawy w ustawach"

Wiosną 2023 roku TVN w tym paśmie nadawał reality show "Nastolatki rządzą... kasą", który oglądało średnio 660 tys. widzów. 

W "Drag me out" celebryci łączą się w pary z artystami drag i rywalizują o stworzenie najlepszych transformacji i występów scenicznych. Zmagania uczestników i ich mentorek oceniali Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak. Gospodynią "Czas na show" była piosenkarka Mery Spolsky.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 12.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.