Średnio 561 tys. oglądało w TVN "Czas na show. Drag me out"
Najwięcej widzów - 664 tys. - przyciągnęła premiera programu (fot. Bartosz Krupa/East News)
Program "Czas na show. Drag me out" gromadził w TVN średnio 561 tys. widzów.
Program oglądać można było we wtorki o 21.35, od 5 marca. Z emisji zrezygnowano 26 marca, czyli w dniu meczu piłkarskiego Walia-Polska. W tym tygodniu pokazano dwa odcinki - nie tylko we wtorek, ale i w poniedziałek.
Najwięcej widzów - 664 tys. - przyciągnęła premiera programu. Najmniej - 456 tys. - odcinek poniedziałkowy.
TVN, pokazując "Drag me out", miał średnio 5,46 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 5,95 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Sienkiewicz chce Świrskiego przed Trybunałem Stanu. "Wniosek ma podstawy w ustawach"
Wiosną 2023 roku TVN w tym paśmie nadawał reality show "Nastolatki rządzą... kasą", który oglądało średnio 660 tys. widzów.
W "Drag me out" celebryci łączą się w pary z artystami drag i rywalizują o stworzenie najlepszych transformacji i występów scenicznych. Zmagania uczestników i ich mentorek oceniali Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak. Gospodynią "Czas na show" była piosenkarka Mery Spolsky.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 12.04.2024)