Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patrycja Bednarek przechodzi z Empiku do Performics

Patrycja Bednarek ostatnio pełniła funkcję head of direct marketing and marketing automation w Empiku (fot. materiały prasowe)

Patrycja Bednarek dołączyła do agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), obejmując stanowisko head of marketing automation.

Do głównych zadań Bednarek ma należeć tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych. Ma ona również odpowiadać za stworzenie oferty produktowej i rekomendowanie kierunków rozwoju kompetencji w obszarze marketing automation,  za współtworzenie strategii rozwoju zespołu oraz budowanie relacji z klientami i partnerami technologicznymi agencji.

W zakres jej obowiązków wchodzi także wsparcie agencji należących do Publicis Groupe w projektach nowego biznesu, których częścią są rozwiązania z obszaru marketing automation.

Patrycja Bednarek to specjalistka w dziedzinie marketingu, z bogatym doświadczeniem nabytym zarówno po stronie agencji, jak i czołowych polskich marketplace'ów, takich jak Allegro i Empik. - Jestem przekonany, że jej ekspertyza oparta na umiejętnościach strategicznych i analitycznych będzie nieoceniona w realizacji projektów oraz nowych celów naszej agencji – mówi dyrektor generalny Performics.

Patrycja Bednarek ostatnio pełniła funkcję head of direct marketing and marketing automation w Empik, wcześniej pracowała m.in. dla firm Allegro czy Payback.

(AMS, 11.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.