Patrycja Bednarek przechodzi z Empiku do Performics
Patrycja Bednarek ostatnio pełniła funkcję head of direct marketing and marketing automation w Empiku (fot. materiały prasowe)
Patrycja Bednarek dołączyła do agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), obejmując stanowisko head of marketing automation.
Do głównych zadań Bednarek ma należeć tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych. Ma ona również odpowiadać za stworzenie oferty produktowej i rekomendowanie kierunków rozwoju kompetencji w obszarze marketing automation, za współtworzenie strategii rozwoju zespołu oraz budowanie relacji z klientami i partnerami technologicznymi agencji.
W zakres jej obowiązków wchodzi także wsparcie agencji należących do Publicis Groupe w projektach nowego biznesu, których częścią są rozwiązania z obszaru marketing automation.
Patrycja Bednarek to specjalistka w dziedzinie marketingu, z bogatym doświadczeniem nabytym zarówno po stronie agencji, jak i czołowych polskich marketplace'ów, takich jak Allegro i Empik. - Jestem przekonany, że jej ekspertyza oparta na umiejętnościach strategicznych i analitycznych będzie nieoceniona w realizacji projektów oraz nowych celów naszej agencji – mówi dyrektor generalny Performics.
Patrycja Bednarek ostatnio pełniła funkcję head of direct marketing and marketing automation w Empik, wcześniej pracowała m.in. dla firm Allegro czy Payback.
(AMS, 11.04.2024)