Brand24 z rekordowymi przychodami i 3,5 mln zł zysku netto
Brand24 oferuje narzędzie do ochrony reputacji marki i monitoringu treści w internecie (fot. materiały prasowe)
Przychody Brand24 w 2023 wzrosły do 27,7 mln zł - o 25 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Były najwyższe w historii spółki założonej przez Michała Sadowskiego.
Brand24 odnotował 3,51 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2023 roku wobec 1,55 mln zł zysku rok wcześniej, a wynik EBITDA wzrósł o 46 proc., do 7,7 mln zł.
Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24, podaje w komunikacie giełdowym, że rekordowy dla spółki pod względem pozyskiwania zagranicznych klientów był listopad 2023 roku. "Nie tylko pod względem liczby pozyskanych klientów (335 kont), ale też wielkości przychodu (191 tys. zł), który od nich uzyskaliśmy" - informuje Sadowski.
Brand24 jest właścicielem narzędzia do monitoringu treści w internecie sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service).
(KAP, 05.04.2024)