Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24, TV Republika i Polsat News na czele rankingu kanałów informacyjnych

TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał średnio 6,21 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej (screen: YouTube/Archiwum Yegyori)

W marcu liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Na drugie miejsce w obu grupach awansowała TV Republika.

TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał średnio 6,21 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej wobec 4,9 proc. w marcu rok wcześniej. Druga była TV Republika (Telewizja Republika), która zyskała po zawieszeniu emisji propagandowego TVP Info pod koniec grudnia. TV Republika odnotowała średnio 2,94 proc. udziału wobec zaledwie 0,09 proc. w marcu rok wcześniej. Trzeci był Polsat News (Grupa Polsat Plus) - 1,51 proc. (1,57 proc. w marcu 2023). Na czwarte miejsce spadł naziemny TVP Info (Telewizja Polska) - 1,3 proc. (w dół z 4,6 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: KRRiT znów zajmuje się TVN 24 i Radiem Zet. Wypowiedź Wojdy i materiał o Adamczyku

Kolejne pozycje zajęły: naziemne Wydarzenia 24 (Grupa Polsat Plus) - 1 proc. (wzrost z 0,65 proc.), TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,53 proc. (wzrost z 0,51 proc.), naziemny Polsat News Polityka (Grupa Polsat Plus) - 0,38 proc. (kanał nadaje od 10 stycznia), Telewizja wPolsce.pl (Fratria) - 0,34 proc. (wzrost z 0,03 proc.), Polsat News 2 (Grupa Polsat Plus) - 0,08 proc. (spadek z 0,1 proc.), Biznes24 (Tier Investment) - 0,01 proc. (bez zmian) i Pogoda24.TV (MWE Networks) - poniżej 0,01 proc. (kanał nadaje od 1 marca).

W czerwcu 2023 zawieszono monitoring kanału News 24 (Astro) - z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.

W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN 24 miał średnio 3,95 proc. udziału (wzrost z 3,3 proc.), TV Republika - 1,59 proc. (0,05 proc. rok wcześniej), a Polsat News - 1,05 proc. (spadek z 1,21 proc.). W tej grupie TVP Info był dopiero piąty (0,68 proc. wobec 2,22 proc. rok wcześniej). Wyprzedziły go też Wydarzenia 24 (0,73 proc. wobec 0,56 proc. w marcu 2023).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 05.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.