Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN liderem oglądalności w marcu. TVP Info znalazła się dopiero na 16. miejscu

Kanał informacyjny TVP Info znalazł się dopiero na 16. pozycji. Lepszy wynik osiągnął Polsat News (screen: YouTube/TVP Info)

W marcu 2024 roku TVN miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej zarówno wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59.

W grupie ogólnej TVN awansował z trzeciej na pierwszą pozycję. Uzyskał 7,16 proc. udziału, co oznacza spadek z 7,61 proc. w marcu 2023 roku. Udział TVP 1 spadł z 8,2 proc. do 6,96 proc., TVP 2 – z 7,87 proc. do 6,82 proc., a Polsatu – z 7,3 proc. do 6,79 proc. Pierwszą piątkę zamykał TVN 24, notując 6,21 proc. wobec 4,9 proc. rok wcześniej.

Czytaj też: "Fakty" na czele programów informacyjnych w marcu. "Wydarzenia" blisko "19.30"

W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych telewizji znalazły się również:

  • TVN Siedem – 3,18 proc. (wzrost z 3,12 proc.),
  • TV Puls – 2,98 proc. (spadek 3,07 proc.),
  • TV Republika – 2,94 proc. (wzrost z 0,09 proc.),
  • TV4 – 2,77 proc. (spadek z 3,32 proc.)
  • i TTV – 1,97 proc. (wzrost z 1,71 proc.).

Dopiero 16. był TVP Info z 1,3 proc. (spadek z 4,6 proc.). Lepszy wynik osiągnął Polsat News – 1,51 proc. (spadek z 1,57 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN z 8,24 proc. udziału w rynku wobec 8,64 proc. w marcu 2023 roku. Udział Polsatu wyniósł 7,22 proc. (spadek z 7,61 proc.), TVP 2 – 5,19 proc. (spadek z 6,17 proc.), a TVP 1 – 4,91 proc. (spadek z 5,8 proc.).

Czytaj też: KRRiT znów zajmuje się TVN 24 i Radiem Zet. Wypowiedź Wojdy i materiał o Adamczyku

Dalej w 16-59 były:

  • TVN 24 – 3,95 proc. (spadek z 3,3 proc.),
  • TVN Siedem – 3,95 proc. (wzrost z 3,87 proc.),
  • TV Puls – 3,69 proc. (wzrost z 3,55 proc.),
  • TV 4 – 2,89 proc. (spadek z 3,4 proc.),
  • TTV – 2,7 proc. (wzrost z 2,41 proc.)
  • i Puls 2 – 1,97 proc. (wzrost z 1,81 proc.). 

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Powroty do mediów publicznych. Dziennikarze opuszczają redakcje, które ich przygarnęły

(KOZ, 04.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.