Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W portalu Polskieradio24.pl będzie mniej polityki. Jacek Krawczewski szefem redakcji

- Po szczegółowym audycie przeszliśmy do następnego etapu zmian przeprowadzanych w portalu Polskieradio24.pl - mówi Arkadiusz Jastrzębski (screen Polskieradio24.pl)

Jacek Krawczewski został szefem portalu Polskieradio24.pl, a nowym sekretarzem redakcji będzie Magdalena Biednik - dowiedział się "Presserwis". Serwis czekają zmiany - ma być mniej polityki, a więcej tematów społecznych. 

Zespół portalu Polskieradio24.pl o zmianach dowiedział się podczas czwartkowego zebrania. - Usłyszeliśmy, w portalu będzie mniej polityki - docelowo 40 procent. Poza tym ma być 20 procent spraw społecznych oraz sport, gospodarka i sprawy zagraniczne - mówi "Presserwisowi" jeden z uczestników spotkania.

- Po szczegółowym audycie przeszliśmy do następnego etapu zmian przeprowadzanych w portalu Polskieradio24.pl - mówi Arkadiusz Jastrzębski, wicedyrektor Informacyjnej Agencji Radiowej ds. portalu Polskieradio24.pl. - Już widać różnicę w doborze treści: eksponowana do tej pory w szerokim zakresie tematyka polityczna ustępuje miejsca informacjom społecznym, sportowym i gospodarczym. W tworzenie serwisu włączamy też organizacje pozarządowe, jak chociażby Stowarzyszenie Nigdy Więcej w Międzynarodowym Dniu Walki z Dyskryminacją Rasową. Nasi użytkownicy mogą korzystać też z coraz większej liczby audycji oferowanych w formie podcastów o bardzo różnorodnej tematyce. Korygujemy nadal procesy wydawnicze i porządkujemy procedury, a w efekcie ograniczamy koszty produkcji - wymienia Jastrzębski.

Za zmiany w portalu Polskieradio24.pl odpowiadać mają Jacek Krawczewski w roli kierownika redakcji oraz Magdalena Biednik, która na stanowisku sekretarza redakcji zastąpi Magdalenę Romaniuk (Romaniuk przechodzi do Agencji Reklamy Polskiego Radia).

Jacek Krawczewski wcześniej związany był z Ringier Axel Springer Polska jako product manager i product owner. W Wirtualnej Polsce kierował m.in. szefem obszaru rozrywka. Pracował również w "Dzienniku Bałtyckim", dzienniku "Metropol", Radiu S, Radiu RMI i Radiu Koszalin.

Magdalena Biednik od 2012 roku pracowała w serwisach internetowych, m.in. o2.pl, Wp.pl, Gazeta.pl i Moto.pl. Przez 10 lat związana była z TVN 24. Pracę w mediach zaczynała w Radiu 66 z Konina. Jest współzałożycielką Stowarzyszenia Praktyków Transformacji Cyfrowej.

(KOZ, 29.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.