Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jędrzej Lipski nie jest już redaktorem naczelnym „Dziennika Zachodniego”

Jędrzej Lipski, wciąż będąc wciąż szefem "DZ", startuje w wyborach samorządowych na radnego Jastrzębia-Zdroju z ramienia PiS

Obowiązki redaktora naczelnego „Dziennika Zachodniego” - tytułu koncernu Polska Press - za Jędrzeja Lipskiego przejął Bartłomiej Romanek, dotychczasowy zastępca naczelnego. Zmiany także w „Dzienniku Bałtyckim”.

Romanek był zastępcą Lipskiego, a wcześniej – jeszcze w czasach Verlagsgruppe Passau – szefował oddziałowi „Dziennika Zachodniego” w Częstochowie.

O Jędrzeju Lipskim, dwa razy było głośno. W lipcu 2021 roku zasłynął wstępniakiem, gdzie w sześcioakapitowym tekście znalazło się 39 literówek. Jedna w jego własnym nazwisku. Drugi raz ostatnio, gdy okazało się, że będąc wciąż szefem "DZ", startuje w wyborach samorządowych na radnego Jastrzębia-Zdroju z ramienia PiS. 

Przemysław Szymańczyk przestał pełnić natomiast funkcję redaktora naczelnego dzienników „Dziennik Bałtycki” i „Głos Pomorza”. Rozstaje się z Polska Press. Pełniącym obowiązki naczelnego obu tych tytułów został Mariusz Leśniewski (dotąd zastępca w „DB”)

(MAT, 28.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.