Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 437 tys. widzów ogląda program "Zakup w ciemno" w naziemnym TTV

W programie "Zakup w ciemno" kilku doświadczonych handlarzy licytuje palety pełne towaru, nie znając jednak ich zawartości (screen: YouTube/TTV)

Trzeci sezon programu "Zakup w ciemno" śledzi w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 437 tys. widzów. Rok do roku program podnosi widownię wieczornego pasma stacji.

Nowe odcinki można oglądać od 26 lutego, od poniedziałku do czwartku o 20.05. Z danych do 25 marca wynika, że emitując program, TTV ma średnio 3,47 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 5,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,36 proc. w grupie 20-54 (rozliczeniowej stacji). Najwięcej widzów zgromadził dotychczas odcinek z 11 marca – 516 tys.

Z kolei w paśmie od poniedziałku do czwartku od 20.05 do 21.05, w większości pokrywającym się z emisją programu, TTV ma średnio 407 tys. widzów. Rok wcześniej to pasmo przyciągało 242 tys. oglądających. Nadawano tam wtedy m.in. pierwszy sezon "Zakupu w ciemno".

Czytaj też: Rośnie widownia programu podróżniczego Marcina Prokopa w TVN. Zapis podróży po USA

We wspomnianym paśmie od 20.05 do 21.05 TTV, emitując trzeci sezon "Zakupu w ciemno", notuje średnio 3,23 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i ma ósme miejsce w rynku, ale w grupach komercyjnych jest czwarty. W 16-49 notuje 5,52 proc. udziału, a w 20-54 – 5,07 proc.

W programie "Zakup w ciemno" kilku doświadczonych handlarzy licytuje palety pełne towaru, nie znając jednak ich zawartości. Cały pierwszy sezon, nadawany wiosną 2023, miał średnio 283 tys. widzów.

Dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Nowy program z Małgorzatą Rozenek-Majdan od 16 kwietnia w TVN

(MNIE, 02.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.