W czerwcu zadebiutuje w Polsce nowa platforma Max
Max zaoferuje w Polsce także model AdLite, czyli subskrypcję w niższej cenie, ale z reklamami (fot. materiały prasowe)
Warner Bros. Discovery w czerwcu wprowadzi do Polski platformę streamingową Max. Serwis zaoferuje trzy pakiety subskrypcyjne, w tym tańszy, ale z reklamami.
Jak podano w komunikacie, Max zapewni subskrybentom ponad dwukrotnie większą bibliotekę treści w porównaniu z HBO Max, którego miejsce zajmie. Serwis streamingowy zaoferuje użytkownikom także dostęp do kanałów telewizyjnych w różnych kategoriach tematycznych, w tym do TVN 24 i CNN.
Max zaoferuje w Polsce także model AdLite, czyli subskrypcję w niższej cenie, ale z reklamami.
Na platformie Max premierę będzie miał drugi sezon serialu "Odwilż" Xaverego Żuławskiego. Jeszcze w tym roku w serwisie zadebiutują polskie dokumenty Max Original - "Król Zanzibaru", "Łowcy skór" czy "Hope" Martyny Wojciechowskiej. Max w Polsce pracuje także nad dwoma nowymi produkcjami serialowymi, do których jeszcze nie rozpoczęły się zdjęcia.
W Polsce dostępne będą trzy pakiety Maxa, z możliwością wykupienia subskrypcji miesięcznej lub rocznej oraz pakiet dodatkowy Kanały TV i Sport.
Pakiet podstawowy będzie zawierał reklamy i umożliwi oglądanie treści na dwóch urządzeniach jednocześnie.
W pozostałych produktach reklam nie będzie. W Pakiecie standard będzie możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je w trybie offline. W pakiecie premium korzystać będzie można z platformy jednocześnie na czterech urządzeniach, a liczba pobieranych tytułów wzrośnie do 100.
Pakiet dodatkowy Kanały TV i Sport zaoferuje streaming kanałów na żywo, m.in. TVN, TVN 24, TVN Siedem, Cartoon Network, Eurosport 1, Eurosport 2 i CNN.
Warner Bros. Discovery nie podaje, ile kosztować będą subskrypcje Maxa. Dziś za HBO Max trzeba płacić 29,99 zł miesięcznie.
(KOZ, 21.03.2024)