AMS z Gemiusem w oparciu o Mediapanel zmierzy zasięg reklamy zewnętrznej
AMS był jednym z inicjatorów włączenia reklamy Out-of-Home do Mediapanelu (fot. materiały prasowe)
AMS podpisała umowę z firmą badawczą Gemius i na podstawie danych z badania crossmediowego Mediapanel zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych.
To kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy Out-of-Home w Polsce realizowany przez AMS. Obecnie w ramach spółki Instytut Badań Outdooru firma prowadzi badanie Outdoor Track. Dostarcza ono rynkowi kontakty VAC (Visibility Adjusted Contact) jako walutę w rozliczeniach kampanii Out-of-Home realizowanych w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce.
Dane z Mediapanelu dotyczące reklamy zewnętrznej (klasycznej i digitalowej) mają pozwolić na bezpośrednie porównanie jej efektywności z dotychczas badanymi mediami.
(AMS, 21.03.2024)