Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus w zespole Investment & Trading Publicis Groupe
Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus w zespole Investment & Trading w Publicis Groupe. Zespół ten, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią ponad 100-osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz-Kundera (fot. materiały prasowe)
Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus dołączyli do zespołu Investment & Trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy.
Krzysztof Wus, na stanowisku trading director będzie kierował teamem odpowiedzialnym za współpracę z agencjami Zenith oraz Spark Foundry w obszarze wszystkich mediów, raportując bezpośrednio do Bartosza Sieradzkiego, investment & trading director Publicis Groupe.
Katarzyna Cycoń-Kościówko dołącza do zespołu Małgorzaty Bartoszewicz-Świątek, trading director, i jako digital trading manager będzie odpowiadać za strategie handlowe w mediach cyfrowych dla agencji Starcom.
Krzysztof Wus był związany z agencjami mediowymi MEC i Carat, a przez ostatnie pięć lat Mindshare i GroupM. Odpowiadał za planowanie i strategię TV dla klientów agencji, stojąc na czele specjalistycznej komórki w ramach nowych struktur. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla takich firm, jak Kompania Piwowarska, Mondelez, Mattel czy TK Maxx.
Katarzyna Cycoń-Kościówko przez osiemnaście lat była związana z IPG Mediabrands. Zaczynała pracę w agencji mediowej UM, w której odpowiadała za obszar digital dla takich klientów, jak między innymi: Polkomtel, Polpharma, Grupa OLX, PLL LOT, Mastercard czy Orkla Care. W 2020 roku dołączyła do zespołu trade, jako digital trading manager.
Zespół Investment & Trading, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią ponad 100-osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz-Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska. PMX tworzy i realizuje strategie negocjacyjne i handlowe, buduje portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmuje się działaniami reklamowymi w modelu programmatic (PM Precission) oraz realizuje bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).
(AMS, 14.03.2024)